Kyllä tää mun mielestä on jo ihan tarpeeksi jännää näinkin.Kaipaisi nyt jotain maalia punaisille jotta tästä tulisi jännä peli.
Kyllä tää mun mielestä on jo ihan tarpeeksi jännää näinkin.
Se on se kuuluisa Midak...eiku Rönnin kosketus.Haisee paska nyt muuallakin kuin Rönnin housuissa.
Vallin on melko avoimesti niiden seurojen puolella, joissa itse pelasi.Vallin stuidiossa melkein itku kurkussa. En tiennyt että IFK miehiä
Yksinkertaistettuna IFK oli tehokas maalipaikoissa ja Lukko ei.Mietin myös että miten ne 3 peliä jo voitti? Vai oliko niissä molemmat surkeita?
Muut menetti toivon, Johan Motin.Motin syöttänyt tänään melkein joka toisen omille. Ihan ok pakille.... :D
Lukko on ollut 5 pelissä parempi ja HIFK yhdessä. Joskus huonompi voittaa kun käy tsägä.Mietin myös että miten ne 3 peliä jo voitti? Vai oliko niissä molemmat surkeita?
Jotain tiikeriä tahi jellonaa?@Silppuri oisko jotain osuvaa kissakuvaa tähän väliin, katastrofin kynnyksellä?
Onko Nyman käynyt kentällä tuon teloituksen jälkeen?
Oli näköjään kokonaan remmi aukiÅstenin kypärä lentää todella heppoisesti päästä. Tästäkin monta kertaa sanonut, miksei tuomarit anna niitä henkilökohtaisia jäähyjä pelaajille, jotka eivät osaa laittaa sitä kypärän remmiä kireälle. Pitääkö tuolla jonkun kallo haljeta, että noihin puutteellisiin varusteisiin puututaan?
Juuh@Silppuri oisko jotain osuvaa kissakuvaa tähän väliin, katastrofin kynnyksellä?
Nyt kun otit puheeksi, niin eipä ole tainnut käydä.