A.k.a Hytösen saunakaverit.Synergia Areenan kotituomarit.
Seppäsen ruskeat kirjekuoret on liikkuneet.A.k.a Hytösen saunakaverit.
Olihan se nyt selkeasti Tapparan era. Aivan eri jalalla liikkeella ja Ilveksen hyokkaykset menivat vaarattomiksiIlves. Kolme virhettä, kolme maalia. Ei mikään ihme että ollaan tappiolla.
Ei Tappara mikään ihmeen hyvä ollut. Maalit tuli karmeista virheistä
Sehän on Yogin homma!Ainakin viime pelissä tökki Yonkman itse.
JYP sai otteen toisessa erässä ja tekivät yhden todellisen tahtomaalin. Pikkasen on sellasta väkinäistä Kerhon peli.
Keihästäminen? On tosiaan tullut huomattua.Sehän on Yogin homma!
Mun silmiin tää O'Brien on enemmän tökkinyt lähinnä poikkaria selkään mut oikeeta fyysistä preesenssiä ei oo kyllä näkyny. Sellanen kova jätkä kunhan ei pidä nahista.Mistähän tolle Yonkmanille saatais edes kerhon Obrienin kiekollinen kykeneväisyys! Noin muuten hieno mies ja ei tuolla kukaan töki tai mussuta jos Yogi on jäällä, mutta kiekollisesti selkeästi juurikin esim Obrieniä perässä
Keihästäminen? On tosiaan tullut huomattua.
Mun silmiin tää O'Brien on enemmän tökkinyt lähinnä poikkaria selkään mut oikeeta fyysistä preesenssiä ei oo kyllä näkyny. Sellanen kova jätkä kunhan ei pidä nahista.
Toki pudotuspelit ollut Yonkmanilta hieman heikompaa. En nyt silti sanois paskaksi mutta ihan vääriin asioihin keskittynyt. Taitaa olla ainoa joka pelaa jenkkityyppistä pudotuspeliä tässä sarjassa.
Höpöhöpö, äsken tuli taas uusinta tuossa ja Haapala on tuossa ainut joka roikkuu.Hukkasi kiekon roikkumisen seurauksena.