Sellaisia ne narrit on.Erosen erikoinen illasta toiseen
Kumpaan päätyyn tahansa.
Joo, harmi kun eliminoivat toisensa jo tässä vaiheessa. Olisi ollut finaaliksi aika hieno.Tää HIFK-TPS:hän on ihan hel..tin hyvää viihdettä maanantai-iltaan. Sattuu ja tapahtuu...
TPS häviää kaikki aloitukset.
Syyskuun uutisia.TPS häviää kaikki aloitukset.
On kyllä yksi viihdyttävimmistä ottelusarjoista mitä on tullut katsottua. Tietenkin ihan turha verrata esim Laine-Kärpät -sarjaan viime vuonna.Joo, harmi kun eliminoivat toisensa jo tässä vaiheessa. Olisi ollut finaaliksi aika hieno.
Joo, harmi kun eliminoivat toisensa jo tässä vaiheessa. Olisi ollut finaaliksi aika hieno.
Outoa että on tähänkin kauteen onnistunut 15 maalia tekemään, vaikuttaa nimittäin kohtalaisen paskalta tällä hetkeltä.Oho, Kantola kaatui.
Outoa että on tähänkin kauteen onnistunut 15 maalia tekemään, vaikuttaa nimittäin kohtalaisen paskalta tällä hetkeltä.
No ttuo on varmaan se mihin tulee itse viihdyttävyyden puolesta sarjoja verrattua, itse nautin sen sarjan peleistä varmasti eniten tässä Kärpät-Tappara -trilogian aikana vuosina 2014-16. Finaalipari Tappara-Ässät sitten siinä perässä kanssa.On kyllä yksi viihdyttävimmistä ottelusarjoista mitä on tullut katsottua. Tietenkin ihan turha verrata esim Laine-Kärpät -sarjaan viime vuonna.
Kyllä vain. Hyvää peliä molemmat esittää, ja IFK on tehnyt kyllä loistavan ryhtiliikkeen pudotuspeleihin.Tämä on totta! Loistava olisi ollut finaalipariksi, oikeanlaista fyysistäpeliä heittää kehiin molemmat..
Mä olen tällä kaudella laskenut käsin ne kaikki erät jolloin Kantola ei ole kaatunut.Oho, Kantola kaatui.