Ei kai tuo ole kuin lukumäärällisesti menetys?
Tähän mennessä Junttilan ohella sarjan huonoin pelaaja.
No olihan siellä se maalivahdin vaihtokin aikasemmin. Siinä oot varmaan oikeassa, että Newtonin YV aika on vain hetkillinen poikkeus. Harmi, menee koko äijän hankinta vähän hukkaan.Marko reagoi siinä vaiheessa, kun peli on jo hävitty. Seuraavassa pelissä Mäenpää varmaan palaa paikalleen.
Kalpa ollut käsittämättömän tehoton tänään.
Kyllähän tuolla maakunnissa nyt pää kestää, toisin kuin Stadin kirkkaissa valoissa koko kansan silmien edessä.Hattua täytyy nostaa Veinille. Odotin, että poika olisi sulanut, kuten nuorten kisoissakin.
Kenellä? En minä sanoisi että pään kestämisestä on kiinni kummallakaan, Kärpät vaan nyt paremmalla jalalla liikenteessä.Ässät täysin kipsissä koko erän. Vittu kun pää ei kestä
Joo, ei sitä ininää jaksa kukaan kuunnellaTuomarit hyvittelee ekaa erää jotta kukaan ei inisisi pelin jälkeen, heh.
Itse sanoisin että Ässät lähti erään tiedostaen, että ovat johdossa ja näin päästivät Kärpät peliin mukaan.Kenellä? En minä sanoisi että pään kestämisestä on kiinni kummallakaan, Kärpät vaan nyt paremmalla jalalla liikenteessä.
0-3. 2min27sek jäljelläPaljo Tapparan peli on? Liigan sivut mulla jumissa.