Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Veikkaus,kummalle seuraava jäähy, Kolelle vai Punaisille, itse veikkaan jälkimmäistä.
Kuvailit juuri Kotkaniemen melko osuvasti.Mä en ole yhtään tollasta Ässiltä nähnyt. Osuma rintaan, Mäenalanen hyppää jäähän pitää päätänsä ja sätkii. Huomaa ettei tule jäähyä, hyppää ylös ja heti valmiina tekemään maalia.
Tuollainen toiminta on oksettavaa.
Älä nyt jauha paskaa. Alkuminuuteilla yks ässäläinen jäi makoilemaan juuri katsellen tuomaria kun Hakanpää jyräsi hänet. Kotkaniemi sopii muuten täydellisesti tuohon sinun kuvaukseesi.Mä en ole yhtään tollasta Ässiltä nähnyt. Osuma rintaan, Mäenalanen hyppää jäähän pitää päätänsä ja sätkii. Huomaa ettei tule jäähyä, hyppää ylös ja heti valmiina tekemään maalia.
Tuollainen toiminta on oksettavaa.
Mitä mä just luin :D Kärpillä oli ihan huippusektorista useampi paikka, mutta ei kait siinä.Juuri Ässien tyylinen erä, annetaan Kärppien hautoa kiekkoa laidan vieressä eikä parhaaseen sektoriin mitään asiaa. Ilman ylivoimaa Kärpillä ei olisi ainuttakaan paikkaa eikä lihas riitä Ässien maalin edessä tällä hetkellä. Ässät vie fyysisesti 100-0.
Ei se minua yllätä. Värilasit on niin hitsaantuneet päähän, että mitään et näe ja jutut on sitä luokkaa. Voimia.Mä en ole yhtään tollasta Ässiltä nähnyt.
Juuri Ässien tyylinen erä, annetaan Kärppien hautoa kiekkoa laidan vieressä eikä parhaaseen sektoriin mitään asiaa. Ilman ylivoimaa Kärpillä ei olisi ainuttakaan paikkaa eikä lihas riitä Ässien maalin edessä tällä hetkellä. Ässät vie fyysisesti 100-0.
Mitä mä just luin :D Kärpillä oli ihan huippusektorista useampi paikka, mutta ei kait siinä.
Mitä mä just luin :D Kärpillä oli ihan huippusektorista useampi paikka, mutta ei kait siinä.
Sun kannattaisi varmaan kysyä tätä suoraan Kolehmaiselta.02:22 #55 Janne Kolehmainen 2 min koukkaaminen
05:00 #55 Janne Kolehmainen 2 min poikittainen maila
09:57 #55 Janne Kolehmainen 2 min huitominen
12:51 #55 Janne Kolehmainen 2 min kiinnipitäminen
Miten meni niinkuin omasta mielestä