Nih, jätin sitten pankkitunnukset himaan ja lipun ostaminen netistä on ylivoimaista ilman niitä, jotta saako lippua hallilta ja mihin aikaan myynti alkaa?
Kibe pistää Kahvaran solmuun ja skodaa muutaman kaapin. Ja mahdollisen tappion sattuessa käy vetämässä vastustajan valmentajaa käkättimeen (copyright Jokerit). Niin tai näin, hän jättää itsestään unohtumattoman muiston kannattajien iloksi.
Bon Voyage -tunnetta ilmassa.
Satavarmaa on vain se että tänään tulee voitto. Sen lisäksi on noin 50/60-mahdollisuudet että sen voiton ottaa HIFK. On myöskin varmaa että minä en näe ko. ottelua. Sen lisäksi on varmaa että olen loivassa humalassa ko. tapahtuman alkaessa, ja hiukan jyrkemmässä sen päättyessä.
Kibe pistää Kahvaran solmuun ja skodaa muutaman kaapin. Ja mahdollisen tappion sattuessa käy vetämässä vastustajan valmentajaa käkättimeen (copyright Jokerit). Niin tai näin, hän jättää itsestään unohtumattoman muiston kannattajien iloksi.
Bon Voyage -tunnetta ilmassa.
Jollain perverssillä tavalla melkein soisi HIFK:lle tänään voiton.
a) Kimmo Kuhta saisi arvoisensa jäähyväiset kotihallissaan. Hieno mies !
b) Leinonen saisi yhden kotipelin lisää ja vähän fyffeä sitä kautta kassaan
c) Joku HIFK fani pidensi ainakin sanonnan mukaan mun ikää kun tarjosi mulle hyvät naurut ilmoittaessaan että HIFK sai Tapparan väsymään.
1. HIFK-maali meni väärin sijoittuneen Halmeen piikkiin. Hannulalla helppo työ painaa kiekko tyhjään maaliin.
Noei, hyvä matsi, IFK parantaa otteitaan kuin sika juoksuaan, dumarit veti ihan hyvin, IFK:lta yksi korkea jäi viheltämättä, muuten ei mitään isompaa silmään pistänyt.
maali oli todellinen taistelumaali, tuomarilla ei ollut mitään syytä puhaltaa peliä poikki, joten oppikirjan mukaan tuossa mentiin. Tästä on hyvä jatkaa.
Tähän nyt kaiketi vaikutti sekin, ettei haluttu hävitä ainakaan kotijäällä eikä jättää Kuhdalle tällaisia läksiäisiä. Toki Tapparan kannalta on sanottava, että sarjat vain pitäisi tappaa. Jos seuraavaa ei voita, niin sitten ollaan jo pulassa.
Olikohan Tapparan pelaajille jaettu ennen peliä puolivälierämestarit 2013 -lippikset kun ei ajatus tainnut olla ihan täysillä pelissä ekassa erässä.
Playoff henkeen kuuluen pitää kysellä (provota), että missä on ne muutamat Tapparakannattajat jotka pitävät lopun pikku "tansseja" tappion jälkeen säälittävinä, ja sellaisena jota oma joukkue ei varmasti tekisi jne?