Ja Lajusen maali ilman muuta
Saa sitä maskimiestä yrittää siirtää siitä maalivahdin edestä, eikä seisoa puudelina vieressä.
Ja Lajusen maali ilman muuta
Jos ei pelissä näe muiden virheitä niin näkemiinPahoittelut. Otan takkini ja poistun takavasemmalle katsomaan vaaleanpunaisia sydämiä. Onneksi AV toimii ja omien virheitä ei kannata mainita.
Keskittyisi vaan ammattiinsa eli ottelun selostamiseen. Sen nyt luulisi olevan maksaville asiakkaille riittävästi, että on paska kuva, mutta ei. Sen lisäksi joutuu sietämään paskaa "selostamista" jostain vitun 80-luvusta.Mun mielestä on aivan oikein, että Mäkinen puhuu kasari-ilmiöistä. Paljon mieluummin tätä kuin vauhkoamista paskasta kuvanlaadusta ja kameratyöskentelystä, mikä sekin olisi aivan oikeutettua.
Tällaista paskaa kun tarjotaan, niin mikäs fiilistellessä.
Lähelläkään mitään maskimiestä ollutSaa sitä maskimiestä yrittää siirtää siitä maalivahdin edestä, eikä seisoa puudelina vieressä.
Ja taas sopulilaulua on tää melko hauskaa
Siinähän se onglema onkin.Lähelläkään mitään maskimiestä ollut
Kiukuttelee huonoa kuvanlaatua vastaan.Tulin kesken pelin kehiin ja selostaja on puhunut jotain ihan sekavia. Mikähän sillä on?
Niinpä hänen pitäisi hoitaa myös Kuldan hommat vai? Vittu mitä sokeutta täällä esiintyy.Siinähän se onglema onkin.
No sehän on tällä kaudella ollut aika tavallista. Tavallista on myös se, että on pärjätty mielestäni aika paljoilla virheillä. Kai se on hyvä juttu.Kyllä Jokerit johdosta huolimatta on vastaanottajan paikalla. Karmeita virheitä jatkuvasti.
Missä olen näin sanonut? Hoitaisi ensiksi nyt edes ne omat hommansa.Niinpä hänen pitäisi hoitaa myös Kuldan hommat vai? Vittu mitä sokeutta täällä esiintyy.
Kuka niin on väittänyt?Missä olen näin sanonut? Hoitaisi ensiksi nyt edes ne omat hommansa.