Onko nuo patterikäyttöisiä Tissotteja?
Onko noista kelloista tietoa et millaisia on. Eli kuva ois kiva ?
Onko nuo patterikäyttöisiä Tissotteja?
Ens yönä Oilers laulukuoroon niin McDavid voisi tulla auttamaan Kanadaa kivenkovaa Italiaa vastaan?
En nähnyt tuota Saksa - Kanada ottelun alkua, sen noin 45-50 min mitä näin niin peli pyöri Saksan päädyssä. Pari harppuunaa Saksalta mutta muuten olivat aika pyörteessä. Hyvin saksalaiset blokkasivat vetoja eikä Kanada päässyt keskustaan millään.
Jotenkin alkoi automaattisesti hyräilemään Italian kansallislaulua tuon Schumin kansallislaulun jälkeen.
Minä taas olin kuulevina Britannian kansallislaulun ennen sitä.
Joo tässä on se mihin on lapsena/teininä traumatisoitunut. Saksa-Italia yhdistelmä kun tuli sen 10-13 kertaa kauteen neljä vuotta putkeen niin sitä herkässä iässä tuollainen jäi mieleen.Minä taas olin kuulevina Britannian kansallislaulun ennen sitä.
Olisko tuollainen Tissot PRC 200 IIHF Special Edition Watch. Kuvan kello on quartz, mutta viitsisivätkö tuollaista antaa?Onko noista kelloista tietoa et millaisia on. Eli kuva ois kiva ?
Jotenkin alkoi automaattisesti hyräilemään Italian kansallislaulua tuon Schumin kansallislaulun jälkeen.
Joo tässä on se mihin on lapsena/teininä traumatisoitunut. Saksa-Italia yhdistelmä kun tuli sen 10-13 kertaa kauteen neljä vuotta putkeen niin sitä herkässä iässä tuollainen jäi mieleen.
En kiistä.Joo, se Italia-osuus.
Se Gott erhalte Franz den Kaiser, sehän on nätti..
Huomenna päiväpelissä päästään jännäämään jatkuuko Kazakstanin voittoputki jenkkejä vastaan.
Harmi että Ruotsin ja Sveitsin peli tulee Leijonien pelin kanssa samaan aikaan. Tuotakin peliä olis ollut ihan mielenkiintoista seurata.
Onko Kanada IKINÄ hävinnyt samoissa MM-kisoissa kolmea peliä putkeen? Ping @Thusberg
Onko Kanada IKINÄ hävinnyt samoissa MM-kisoissa kolmea peliä putkeen? Ping @Thusberg
Sen verran otan aiempia sanojani takaisin, että vuoden 1987 MM-kisojen aikana Kanada hävisi sittenkin kolme peliä putkeen.
Ei tosin ihan heti alkuun vaan vähän myöhemmin.
Alkuerissä Kanada hävisi Länsi-Saksalle maalein 3-5, sitten Ruotsille maalein 3-4 ja lopulta Neuvostoliitolle maalein 2-3.
Oli kyllä loppupeleissä kuitenkin ihmeteltävästi kun Länsi-Saksa, Suomi tai Yhdysvallat eivät onnistuneet kampeamaan heitä pois.