Pelottaako Lukko noin paljon?
Taisi Sport pitää huolen siitä, ettei Lukko tule missään tapauksessa Ässiä vastaan vielä. Eivät halua Kuopioon vaan Helsinkiin.
Ei pätkääkään. Eikä suipot ole edes mahdollinenkaan. KalPa kylläkin. Punaisten kohtaaminen maistuis ns. isosti.Pelottaako Lukko noin paljon?
Sit on vielä jännittävä Mestik... eipä ollutkaan. Onnea Itä-Helsinki ja Kerava mehukannusta!On tämä kovaa kuikuilua, kun kolmea matsia seurataan yht aikaan, kolmelta eri ruudulta K-Espoo, SaiPa-TPS ja futista Liettua-Suomi, no onneksi on kolme silmäpariakin niiden seuraamisen :):):)
Onneksi edes Ilves auttaa.Kestääkö Liigan talous kun Tappara ei ole Finaaleissa antamassa rataa muiden kassaan.
Mä totuin änärivuosinaan et se lausutaan tyyliin Pisik. En kyllä koskaan kuullut yhenkään Amerikan veljen sanovan Päsyk.Miten toi Pysykin nimi oikeasti kuuluu lausua, ei kai se oikeasti voi olla päsyk?
Sulla on myös kolmas silmä, joka ei tosin näeOn tämä kovaa kuikuilua, kun kolmea matsia seurataan yht aikaan, kolmelta eri ruudulta K-Espoo, SaiPa-TPS ja futista Liettua-Suomi, no onneksi on kolme silmäpariakin niiden seuraamisen :):):)
Minä olen Turun puolella, koska en halua että niille lällätellään.Jospa minäkin sit.
HYVÄ SAIPA! Runtatkaa se kiekko vaikka läpi Valin ja lähettäkää Turku lomille!
Pässik
Ei Ässät tulisi muutenkaan Lukkoa vastaan vielä. Välierissä se on kyllä mahdollista.Pelottaako Lukko noin paljon?
Onko se saanut kuitenkin voimaa kutiin niin paljon, että rikkoo ikkunan?!Hitto, kun säikähdytti, kun naapurista meni ikkuna rikki, mutta se oli kuulemma Kousan ampuma kiekko, joka meni vähän ohi maalin.
Nyt sai jo 7,5Nyt oli hyvä väli laittaa 100€ Tapparan jatkoon menolle. Sain 7 kertoimen eli Valavuoren laskuopilla 700€:n voitto lähes varma
Astui kiekon päälle ja liukastui siihen. Luulisi värilasit päässäkin tuon nähneen, sen verran selkeä tapahtuma.Toisilla ne kampit ovat vain parempia. :D
Niin no joo.. se kyllä.Onko se saanut kuitenkin voimaa kutiin niin paljon, että rikkoo ikkunan?!