Mene K-Marketiin: se on kiusaamis- ja lällättelyvapaa kauppa.No totta hitossa se ”hetkauttaa” jos koko ajan tulee jotakin lällättelyä vastaan. Mun fanitukset ei liity siihen mitenkään.
Mene K-Marketiin: se on kiusaamis- ja lällättelyvapaa kauppa.No totta hitossa se ”hetkauttaa” jos koko ajan tulee jotakin lällättelyä vastaan. Mun fanitukset ei liity siihen mitenkään.
Ja mistähän selvisi? Piti olla kyllä hyvin vilkas mielikuvitus, että tuosta jäähystä löysi muuta kuin koukkaamisen, joka sekin oli vähän niin ja näin, toki vihellettävissä.
Kärpillä onkin ensi kaudella 10 miljoonan joukkue. On se ihme, ellei putoaminen Mestikseen varmistu ;).Kärppäkasvatti ja tuleva tuleva Kärppälegenda Marjala tasoittaa (köyhille tiedoksi: Palkka: 350 000€ t: iltalehti).
Jos toinen rikkoo enemmän niin saa yleensä enemmän jäähyjä. Tänään ainakin tuomarit ollut ihan okJäähyjen jakauma ihan käsittämätön näissä peleissä. Toki alivoimakin on surkealla tasolla eikä auta asiaa yhtään.
Tätähän tää on ollut lähes koko kausi.Tepsillä pelissä ehkä neljä paikkaa, 2 maalia. SaiPalla paikkoja tuplat, maaleja 2...
Paino sanalla lähesNyt oli hyvä väli laittaa 100€ Tapparan jatkoon menolle. Sain 7 kertoimen eli Valavuoren laskuopilla 700€:n voitto lähes varma
Luulisin noin JYPin kannattajana jo tottuneen viime vuosina vastoinkäymisiin.Luulis olevan normaalia et jatkuva lällättely ottaa hermoon mut ei sit kai.
Huoli pois, laitoin juuri TPS:lle livevedossa huomattavan summan. Olen voittanut tällä kaudella kahdesti, ja toinen oli näppäilyvirhe.Raipen metkut ei toimineet. Vähän korpeaa nää että Tepsi on tehnyt taas kaksi maalia jollain 0.7 maaliodottamalla. Ihan eppää!
Ei oo teidän valmentaja kuitenkaan sanonut, että puolustus on helppo laittaa kuntoon?Tepsillä pelissä ehkä neljä paikkaa, 2 maalia. SaiPalla paikkoja tuplat, maaleja 2...
Pelottaako Lukko noin paljon?On tää kyllä niin perverssi olo, kun joutuu toivomaan Tepsukkaa Saipaa vastaan...
Minuutti sen jälkeen Mestari itse twiittaa Tapparan jatkoon menemistä ja sepä olikin sitten siinä.Nyt oli hyvä väli laittaa 100€ Tapparan jatkoon menolle. Sain 7 kertoimen eli Valavuoren laskuopilla 700€:n voitto lähes varma
onkohan itse Valavuori laittanut jo betsit sisään..Nyt oli hyvä väli laittaa 100€ Tapparan jatkoon menolle. Sain 7 kertoimen eli Valavuoren laskuopilla 700€:n voitto lähes varma
Toiveesi on jo toteutunut? Pelaavat jo itse asiassa viimeistä peliä.On tää kyllä niin perverssi olo, kun joutuu toivomaan Tepsukkaa Saipaa vastaan...
PässikMiten toi Pysykin nimi oikeasti kuuluu lausua, ei kai se oikeasti voi olla päsyk?
PäsikMiten toi Pysykin nimi oikeasti kuuluu lausua, ei kai se oikeasti voi olla päsyk?