Ma 24.3.2014 Otteluseurantaketju Mestis, 1. välierät

  • 7 356
  • 34
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
On noi Jukurtit sitkee jengi. Hauskahan se olis nähdä että mikäli Jukurit Mestiksen veisi niin nousisko se liigaan. Tämän tahdon nähdä.

Ei, eikä Ikan jengikään nouse. Itse olen Mikkelin bandwagonissa ja toivon heille finaalipaikkaa. Nyt jatkoerässä sitten voitto.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Taitaa näkyä vielä Jukureiden jaloissa piiiiiitkä Sport-sarja, TUTO saanut maalattua joka erän loppuhetkillä ja kaksinkamppailutkin kuuleman mukaan vienyt ajoittain helpohkonlaisesti, kun keltapaitaisilla ei ole puhku riittänyt.

Toki jatkoille Turuus ja 2 päivän levolla verrattuna naapurin puoleentoista viikkoon, riippumatta tämän illan tuloksesta itse sarja voi kääntyä pitkittyessään mikkeliläisille.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Herranen aika Nöyräs-pena illan toisella hyvää yötä Kupittaa. Olisin kuvitellut jatkoerän etenemisen olevan etu TUTOlle ja mitä pidemmälle vääntävät, sitä varmemmin kotijoukkue kurittaisi. Mutta paskammarjat, jostain ne repivät vielä lisävaihteita vaikka olisi moni kuvitellut että kaikki paukut oli käytetty jo reilusti ennen matsin loppua. Hurja tiimi.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Huh huh, kyllä on kiva kuulla kuulanpään lässytykset pelin jälkeen. Kyllähän tämä laittoi tutolle köntsän pöksyyn
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Ei, eikä Ikan jengikään nouse. Itse olen Mikkelin bandwagonissa ja toivon heille finaalipaikkaa. Nyt jatkoerässä sitten voitto.

Noh, noh. Ei mennäkään saunan kautta vaan, pelaamalla Liigaan!

Uskomaton porukka tämä Jukurit! Kenenköhän lääkekaapilla ollaan oikein käyty? Kummolan?
 

JR 27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Lukko, Port Vale
Hurja tiimi.

Lainatakseni....kevään joukkue. Hienoa työtä Jukurit ja viimeistään nyt pitää usko palata joukkueeseen ja taustahenkilöihin. Koko ajan ovat puhuneet että pelataan pitkälle kevääseen. HIeno voitto, mutta vasta ensimmäinen!
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaamee buusti Viikingeillä! Tätä on odotettu koko kausi!

Lauantain ratkaisupeliin, *leveehymiö, on lipunmyynti auennut!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Sport
  • 1.72
  • 4.50
  • 3.95
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös