Kilvenkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Lassilalle ei edes rantapallo tuntunut eilen jäävän hyppysiin!?! Itse sain kyllä ihan toisenlaisen käsityksen. Oli meidän pelin paras pelaaja. 49 torjuntaa sentään, että kyllä siinä muutama koppi tuli varmaan otettuakin... Että hieman nyt rajaa näihin kirjoituksiin vaikka nesteet valuvatkin ulos jo ties mistä...
Lassillalle tuli toki 49 torjuntaa, mutta pomppuja tuli varmaan aivan yhtä monta. Joku toinen, maalille röyhkeämmin ajava joukkue olisi tehnyt Lassilan taakse enemmän kuin kolme maalia noista pompuista. Pomppuja lukuunottamatta pelasi hyvin. :)
Ja niistä nesteistä... Ovatkohan hämeenlinnalaiset nyt aivan oikeita henkilöitä puhumaan niistä?
Jotenkin mulla oli koko pelin ajan luottavainen olo, mä ajattelin, että ne ei voi hävitä, kun on kerran tänne asti vihdoin päästy. Melkoinen deja vu tuli kun näki Seppäsen virittävän kutiaan... Toni "ei mitään hyötyä pudotuspeleissä" Mäkiaho viltistä ratkaisijaksi, meni kyllä maali oikealle miehelle.
Tässähän voisi muistutella kaikista niistä "faktoista" joita meille kokemattomille KalPa-faneille kerrottiin ennen sarjaa ja sen aikana, mutta en oikein tykkää lyödä lyötyä (ainakaan tämän enempää:). Siispä kiitos HPK:lle. Tosiasiahan on, että niitä kaikkein hienoimpiakaan pelejä ei olisi ilman hyvää vastustajaa.
Kuten todettua, kevät on hienoa aikaa.