kymppipaita
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Potaitchuk!! Nyt tarvittais sun pehmeitä käsiäsi. ;)
Minun puolesta voit laittaa sille nimeksi mitä haluat. Virvelikiekko on perseestä ja Tapparan sen mestari. Sillä se etu saatiin, runkosarjassa vihellettiin, pleijareissa ei. Linja ei pidä ja se vituttaa. Jos se on mielestäsi itkua niin ihan sama, ei minua hävetä sanoa että tuomarit ei onnistunu ku pitämään paskan linjan joka suosii toista. Onneksi se on kuitenkin linja, jos jotain hyvää siitä pitää sanoa.
Eihän se tiukempi linja millään tavalla vaikuttaisi siihen 5-5 -peliin, vai kuinka?Joo, tiukempi linjahan olisi Tapparalle ihan murha, koska Kärpillä on niin paljon tehokkaampi yv kuin Tapparalla. Vai miten se oli?
Jotenkin tuntuu, että se on Kärpät jolta on bensa lopussa. Eka erä kauhee mylly päällä, toisessa erässä se oli vain muisto. Tosin ei mikään joukkue pysty pelaamaan sillä intensiteetillä koko peliä.
Vaikka Tiki mitä tossa selittää, niin kyllähän Larsson tönäsi Pyörälän Metsolan päälle. Pyörälä oli jo pysähtymässä maskiin ja oli maalialueen ulkopuolella, kun tuo töytäisy tuli. Mut se on vihelletty ja sillä selvä. Eteenpäin ja kohti kolmatta erää.
Ei tuota paljon selvemmin voi selittää.Maalin hylkääminen
6. jos hyökkäävän joukkueen pelaaja millään tavoin – vahingossa tai muutoin –koskettaa
maalivahtia silloin, kun maalivahti on maalialueellaan ja maali syntyy.
Jep.
Leikkelettekö myös Suomen lipun riekaleiksi osoituksena siitä että Kärpät raatelee?
Mun mielestäni tuo on aivan järkyttävää epäkunnioitusta joltain keskisuomalaiselta jääkiekkojengin faniporukalta.
Joo, tiukempi linjahan olisi Tapparalle ihan murha, koska Kärpillä on niin paljon tehokkaampi yv kuin Tapparalla. Vai miten se oli?
EDIT: Ja voiko oikeasti jollekulle tulla yllätyksenä, että keväällä tuomarilinja löystyy?