Ma 20.9.2021 Lokomotiv Jaroslavl - Jokerit

  • 11 185
  • 335

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jos sä mun viestejä täällä joskus luet, niin mä katson pelejä Jokereiden osalta posin kautta aina. Nyt on vaan fakta se, että Jokerit ei esittänyt yhtään mitään avauserässä ja silti hallitsi peliä tehden kaksi maalia erässä Lokomotiville.
Ei tuo hassutteluni varsinaisesti ollut juuri sinuun kohdistettu. Ilmiö vastustajan dissaamisesta vain toistuu illasta toiseen ja satuit joutumaan tulilinjalle, koska olit viimeinen asiasta kirjoittanut.

Mun mielestä Jokerit pelasi tasapainoisen vieraserän laadukasta joukkuetta vastaan. Lokon elämä tehtiin riittävän vaikeaksi.

Tämä toinen erä on tähän asti ollut sitten jo lähes dominointia.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan hyvältä kyllä näyttää.
 
Björniselle tulossa hattu.

Hieno vaihto Jokereilta ja Jensen - O’Neill duolta.

Jotenkin tässä nyt näkyy se Marjamäen pelitapa. Vaikka Jokerit pyörii laidoilla, niin nopeat suunnanmuutokset ja give-and-go pelit repivät viisikkoa auki, eikä Lokomotiv pysy perässä. Se avaa paikkoja ja pakottaa jäähyilemään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt pyöri yv mukavasti mut ei iske Björninen vielä hattuja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuomari auttaa pitkän vaihdon pelannutta Lokoa ja saavat purettua. Tää erä on ollut nyt ihan yhtä päätyä. Jokerit vie mukavasti.
 
Mun mielestä Jokerit pelasi tasapainoisen vieraserän laadukasta joukkuetta vastaan. Lokon elämä tehtiin riittävän vaikeaksi.

Tämä toinen erä on tähän asti ollut sitten jo lähes dominointia.

Joo, en kiistä, mutta Lokomotiv pelaa jotain ihan omaa peliään ja korostaa Jokereiden hyvyyttä. Toisessa erässä Jokerit löi kaasun pohjaan ja saa kotijoukkueen näyttämään oikeasti huonolta.

Ja tohon alkuun, niin kyllähän me kaikki liikaa vastustajia sitten dissataan, kun Jokerit hallitsee. Pitäisi enemmän kunnioittaa omia.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakariselle soisin taas hetken tauon jälkeen onnistumisen. Toisissa peleissä näyttää, että pelaa loistokauden ja haastaisi jopa maalipörssiä joukkueen sisällä, toisissa katoaa kokonaan kuvasta. Nyt on taas jokunen peli menty jälkimmäistä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Holm hakee itselleen paikan mut ei tee. Nätti harhautus.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lindbäck joutuu torjumaan mutta kestetään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös