Ma 20.5.2024 Otteluseuranta (11. kisapäivä)

  • 50 788
  • 1 637
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Suomalaiset kun ajaa Tanskan maalille, niin siellä on heti kolme tanskalaista hieromassa hanskaa naamaan ja antamassa poikkaria. Tanskalaiset kun ajaa Suomen maalille, niin siellä on kaks Suomen pakkia seisomassa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllä oksettaa tämä ilmapiiri täällä, kun Suomelle toivotaan häviötä. Samat tyypit aliarvioi vastustajia jatkuvalla syötöllä ja unohtavat sen, että Suomikin pelaa tällä hetkellä ihan "C-maajoukkueellaan". Poissa on NHL-tähdet ja euroopastakin valtava joukko menestystä tuoneita pelaajia on tällä kertaa ulkona.

Itse toivon leijonille joka ilta menestystä, vaikka miehistö ei olekaan edellisvuosien veroinen.
Vähän sama fiilis. Ja ei se nyt siltikään olisi maailman suurin kriisi jos kerran jääisiin alkusarjaan, elämä on sellaista.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä oksettaa tämä ilmapiiri täällä, kun Suomelle toivotaan häviötä. Samat tyypit aliarvioi vastustajia jatkuvalla syötöllä ja unohtavat sen, että Suomikin pelaa tällä hetkellä ihan "C-maajoukkueellaan". Poissa on NHL-tähdet ja euroopastakin valtava joukko menestystä tuoneita pelaajia on tällä kertaa ulkona.

Itse toivon leijonille joka ilta menestystä, vaikka miehistö ei olekaan edellisvuosien veroinen.
Ei kai kenenkään ole pakko kannustaa Suomea? Minusta esim. Tanska pelaa paljon viihdyttävämpää lätkää juuri nyt joten melkeinpä olen heidän puolellaan.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Maalinteon sietämätön vaikeus.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
En oo oikeen näitä kisoja jaksellut katsella johtuen pääosin viime kisojen pelillisestä kurasta, mutta täytyy silti ihmetellä, että miten Suomi voi olla näin paska. Kaksi vuotta takaperin oltiin käytännössä voittamattomia, mutta nyt Tanska näyttää jo todella vaikealta vastustajalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös