Granlund on kaukana entisestä loistostaan.Björninen ansaitsi palkinnon mutta ei olisi Granlundkaan ollut iso vääryys vaikkei maalia tehnytkään. Koko pelin oli todella vahva ja jaksoi polkea.
Se on rock n' rollia. Sellaista nuorisomusiikkia.Onks tää maammelaulu hieman nopeatempoinen? Itse kun koitin tässä hymistä mukana niin on. Nopea. Ei hyvä.
Säteri kauhoo kiekot omaan rysään. Nimimerkillä nähty on.Säteri yai Larmi, aivan sama kumpi pelaa. Molemmat sellaisessa 7-/10 moodissa. Eivät pelasta Leijonia, mutta ei varsinaisesti heihin kaadutakaan.
Ehkä se on se Viron laulu mikä soi.Maamme-laulu soitetaan taas liian nopeasti. Kukaan ei pysy mukana.
Maamme-laulu raikuu kovemmin Tshekeissä kuin Onnisen katsomossa!
Pekka teki maalin ja näki yleisössä tuulettavan (Teemu pieraisi kaukalossa) isänsä Kalle-Jorma Jormakan ja Jormakalle tuli hyvä mieli.Innala oli kakka. Pekka Jormakka.
Olisivat haastatelleet Sheddenin.Viaplaylla ja Maikkarilla on muuten sama pelin jälkeinen Jalosen haastattelu.
Voi olla että oon väärässä, mutta tää nopeempitemponen versio on kaiketi se, jota Viro käyttää, koska piti kiireeessä valkata vaan joku biisi mutta iskee siihenn sanojen lisäksi oma twisti.Maamme-laulu soitetaan taas liian nopeasti. Kukaan ei pysy mukana.
Minä kuuntelen vain Sipe Liusta, Zaikovckia ja BeetlehoveniaSe on rock n' rollia. Sellaista nuorisomusiikkia.
No anna kokista sitte.Jos Säteri pelaa huomenna, en anna vaimolle.
Vois jättää Jalosen haastattelematta. Ihan suotta on joka pelin jälkeen/ennen tuollainen ylimielinen.Viaplaylla ja Maikkarilla on muuten sama pelin jälkeinen Jalosen haastattelu.
Säteri tai Larmi, aivan sama kumpi pelaa. Molemmat sellaisessa 7-/10 moodissa. Eivät pelasta Leijonia, mutta ei varsinaisesti heihin kaadutakaan.
Innala osuu sitten kun on sen aika. Nämä alkusarjapelit nyt hoituu muutenkin riittävällä voittoprosentilla.Nyt Innala vetelemään onetimereitä hallin pukukäytävälle vanerilta koko saatanan yö että huomenna edes yksi noista Grandlundin passeista uppoaisi maaliin. Manner juottakoot Innalalle univelasta johtuen 20 kuppia juhlamokkaa pelin alussa ja erätaukojen aikana.
- Innalan paikka ykkösyv:ssä on sinetöity.
- Grandlund pystyy tarjoamaan jokaisella YV:llä Innalalle sen 3-4 paikkaa josta onetimer pitäisi kilahtaa ylänurkkaan.
Meillä ei vieraissa käydä.No anna kokista sitte.
Tämä on nerokas suunnitelma senkin takia, että kahvi diureettina aiheuttaa Innalalle jatkuvan kusihädän, joten kannattaa tehdä maaleja, että saa pelikatkon.Manner juottakoot Innalalle univelasta johtuen 20 kuppia juhlamokkaa pelin alussa ja erätaukojen aikana.
NIin, Innala on sovitusti aivan paska pointilla, jotta Ruotsikin jättää kuolemanpelissä sen vielä vapaaksi. Sitten helähtää ja oij då.Innala osuu sitten kun on sen aika. Nämä alkusarjapelit nyt hoituu muutenkin riittävällä voittoprosentilla.
Jolli Okinen ja Kusse Lakkonen.Jari Kalonen ja Kami Sapanen.
Mu isamaa mu õnn ja rõõmissä ei ole kertausta ollenkaanVoi olla että oon väärässä, mutta tää nopeempitemponen versio on kaiketi se, jota Viro käyttää, koska piti kiireeessä valkata vaan joku biisi mutta iskee siihenn sanojen lisäksi oma twisti.