Juu, valitti siitä että miksi lauotaan heti ylivoiman alkuun kun joudutaan menemään omaan päähän?? Ihme juttuja.Mertsiltä meni täysin ohi tuo Suomen upea kuvio yv:n alussa
Juu, valitti siitä että miksi lauotaan heti ylivoiman alkuun kun joudutaan menemään omaan päähän?? Ihme juttuja.Mertsiltä meni täysin ohi tuo Suomen upea kuvio yv:n alussa
Pakarinen on kyllä uskomattoman paska. :D
Ei riitä, kun sitten Tanska menee keskenäisen ottelun perusteella edelle. Sveitsiä vastaanhan tämä sakki ei ota pistettäkään. Uskallan näin sanoa, vaikka kuinka eivät ole ottelut sukua toisilleen. Tämä Leijona-.. anteeksi Lammas-lauma on nyt niin kriisissä, ettei sitä yhdessä yössä selvitetä.Se riittää Suomella, jos Yhdistynyt kuningaskunta voittaa huomenna.
Ehkä Mikke kohta kyllästyy ja päättää yrittää itse.Miksei Granlund vain vetele itse rannareita. Paljon parempi todennäköisyys maalintekoon kuin Innalan one-timereilla.
Sutii ohi.Kysyn edelleen: mitä tekee Innala ylivoimassa??
Juu, onhan tuo nyt yhtä jääkiekon riemujuhlaa. Suomi pelannut hyvät kisat mielestäsi tähän asti?Jessus mitä negapetteriä taas ketju täynnä.
Kyllä kai valmennuksellakin jokin rooli on siinä millainen joukkue on koottavissa. Ei voida vain mennä sen taakse, että parhaat eivät olleet saatavilla, vaan pitää myös pohtia mikseivät olleet saatavilla.Millaisen joukkueen olisit itse koonnut?
Äppäp päp. Ruotanen.Innala on varmaan paskin Suomen ykkösylivoimassa ikinä pelannut pelaaja.
Aika rankasti tippuu taso kun Sveitsin parhaat suomalaiset kieltäytyy ja Änäristä ei jäädä odottelemaan ketään / saada ketään.
Pisteellisesti kyllä pelannut parhaat liigakaudet kahtena viimekautena. Pudotuspeleissä vielä näinä kausina parantanut pisteellisesti. Toki pisteet kaikkea kerro.Pari vuotta Peltoskiekkoa ja tässä lopputulos. Ihmettelen, että Jalonen valitsi Pakarisen kisoihin.
Vissiin katsot sitten jotain muuta peliä kuin Suomi Tanska koska kukaan ei ole nagaillut vaan todennut vain sen mitä jokainen kuvaruudusta näkee.Jessus mitä negapetteriä taas ketju täynnä.
Ihme negapetteri :)Mertsi valittaa siitä että lauotaan heti ylivoiman alussa, kun vihdoinkin saatiin erilainen ja nopea kuvio siitä maalinedestä :D