No hyvä että antavat vähän tasoitusta, pystytään vielä roikkuu 0-0:ssa.Tanskalta puuttuu neljä kokoonpanon pelaajaa. Hyvin ne taistelee.
No hyvä että antavat vähän tasoitusta, pystytään vielä roikkuu 0-0:ssa.Tanskalta puuttuu neljä kokoonpanon pelaajaa. Hyvin ne taistelee.
Ei mitään. Jukka itse on ollut jo kaksi vuotta väsyneen oloinen tuohon touhuun ja joukkue on valmentajansa näköinen. Intohimo puuttuu.Tolta se näyttää, kun kukaan jengistä ei luota toistensa tekemiseen. Porukkaa hakkaa lapaa maalipaikoissa ja viittoo omalla puolustusalueella ohjeita muille. Mitä vittua siellä on Jukka tehty?
Suomi on suorastaan eeppisen surkea. Ihan kuin katsoisi taas Peltosen IFK:ta. Hirveätä räpellystä heittopussijengiä vastaan.
Kyllä Suomen peli vaikuttaa enemmän kylpyläkaupungilta talvella.Väsyneet leijonat vähän kuin Ultra Bran biisistä?
En rehellisesti muista milloin olisin viimeksi nähnyt näin aneemisen Leijonajoukkueen.
Sukellus alkoi itseasiassa jo viime vuonna. Tämä on ikävä jatkumo sille, ettei Jalosen kiekolla tee paljon mitään.Jalosen valtakausi on kyllä saamassa melko ruman lopun. Näin uskallan jo nyt sanoa.
Nyt tehdään historiaa. Tämä on karmeinta jellonalätkää mitä olen ikinä nähnyt.
Älä nyt. Mäkinen kuitenkin hehkutti Jalosen uudistunutta pelikirjaa Kimanttia -podcastissa, jossa painottoman puolen pakit voivat "pinchata" sisään.Ei mitään. Jukka itse on ollut jo kaksi vuotta väsyneen oloinen tuohon touhuun ja joukkue on valmentajansa näköinen. Intohimo puuttuu.