Ma 20.12.2021 Tappara - KalPa

  • 7 675
  • 150
Montako kertaa Tappara on muuten tämän kauden Liigassa ollut kotiottelussa kahden maalin johdossa ekan erän jälkeen.

Tuntuu jotenkin oudolta....

Edit: tuntuu, että ihannetulos on ollut 0-0, ehkä 1-1, mutta yleisemmin 0-1 tai 0-2

Tsekkasin, joo, 0-0 tai 0-1 on näköjään yleensä ollut ekan erän saldo, kerran 2 maalin johto (JYP), pari parin maalin takaa-ajoa, ja 1 3 maalin.

Eli jaettu toistaiseksi paras ensimmäinen erä kotona tänä syksynä! (3-1 JYP)
 
Ja, vielä, tekemällä vielä yhden maalin Tapparan kotimaalien keskiarvo nousee taas kohisten, kun mennään siellä hurjassa 2,5 maalia/ kotiottelu so far...

Joukkueella, joka siis Liigan kärjessä tilastossa tehdyt maalit/ottelu
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tarkoititko Tapsua?

Areenan avajaisten perusteella Tapparan tärkein palanen. Ikinä en unohda sitä, kun jännitys sähköisti ilman: taivas varjele, mitä sieltä nyt on tulossa...

"TAAPSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!"
Se olisi Tapsu yksinään vääntänyt kisut siltaan avausviikonlopun lauantaina.
 
Tarkoititko Tapsua?

Areenan avajaisten perusteella Tapparan tärkein palanen. Ikinä en unohda sitä, kun jännitys sähköisti ilman: taivas varjele, mitä sieltä nyt on tulossa...

"TAAPSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!"

Tapsu on kuitenkin ollut paikalla todistamassa useampaa mestaruutta kuin 90%(95%?) Ilveksen kannattajista.

Jos se vaan toimii?

Kuinkas kauan Tapsu on tuolla pyörinyt edes? Toki Jos edes vuodesta 2016 niin väittämäni on tosi...
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Se olisi Tapsu yksinään vääntänyt kisut siltaan avausviikonlopun lauantaina.

Se oli sovittu juttu, että saatiin vähän mielenkiintoa palautettua Tampereen paikallisiin näin uuden aikakauden alussa. Ei ne voineet sopia, että Tappara saa voittaa seuraavat 10 paikallista, niin päätyivät tuollaiseen ratkaisuun sitten.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilveksellä on Baloun, ja Tapparalla..Torsti.....voisko tehdä jonkun treidin päikseen, niin molemmat kannattajaryhmät saisi jotain erikoisosaamista, joka puuttuu.

Vitsivitsi!
Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?
Todennäköisesti myös Tapsu-pehmolelu kainalossa.
 
Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?

En tiedä mitä öisin tekee, mutta nukkuu kuulemma vihreänväriset unilaput silmillä. Jatkoajan Otteluseurannassa.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?

Mä oon ainakin aina salaa tykännyt jatkoajan (myös itse-)ironisista tapparalaisista. Älkää kertoko kellekään, ja mistään muusta tapparalaisuuteen liittyvästä en ikinä oo tykännyt, ni!
 
Tainnut viimeisetkin Savon sydänmaiden sankarit lähteä lahjoja paketoimaan.

Ei mitään, hyvää joulua Kuopioon.

Ei taida mitään lahjaa olla täältä tulossa. Paitsi lämmin ajatus
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ja sieltä 3-1 ohhoh-pompulla.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älkääs ny Tapparan miähet... en tiedä, onko Tapsu suunnattu lapsille vai äideille, mutta niin kova kuin Tapparan brändi onkaan ja maineikas seura, niin onhan Tapsu aivan kummelihahmo. Mielestäni ei lainkaan sovi Tapparan tyyliin. Mutta kai se täytyy olla joka jengissä joku moka.
Anteeksi ja näkemiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös