Harmi kun ei näe kumpi Kalpan junnuveskareista noita pilkkuja torjuu. Kameramiehelle potkut!Tapparan reservi tuli ottaan lämpöjä
Harmi kun ei näe kumpi Kalpan junnuveskareista noita pilkkuja torjuu. Kameramiehelle potkut!Tapparan reservi tuli ottaan lämpöjä
Montako kertaa Tappara on muuten tämän kauden Liigassa ollut kotiottelussa kahden maalin johdossa ekan erän jälkeen.
Tuntuu jotenkin oudolta....
Edit: tuntuu, että ihannetulos on ollut 0-0, ehkä 1-1, mutta yleisemmin 0-1 tai 0-2
Tapparan reservi tuli ottaan lämpöjä
Se olisi Tapsu yksinään vääntänyt kisut siltaan avausviikonlopun lauantaina.Tarkoititko Tapsua?
Areenan avajaisten perusteella Tapparan tärkein palanen. Ikinä en unohda sitä, kun jännitys sähköisti ilman: taivas varjele, mitä sieltä nyt on tulossa...
"TAAPSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!"
Tarkoititko Tapsua?
Areenan avajaisten perusteella Tapparan tärkein palanen. Ikinä en unohda sitä, kun jännitys sähköisti ilman: taivas varjele, mitä sieltä nyt on tulossa...
Tarkoititko Tapsua?
Luulin että lapset on Tapsu-maskotin kohdeyleisö. Mutta hyvä tietää, että myös Ipa-faneille tärkeä juttu.
Se olisi Tapsu yksinään vääntänyt kisut siltaan avausviikonlopun lauantaina.
Nyt oli Morleyltä selkeä laitataklaus. Onneksi en Okanille sattunut pahemmin?
Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?Ilveksellä on Baloun, ja Tapparalla..Torsti.....voisko tehdä jonkun treidin päikseen, niin molemmat kannattajaryhmät saisi jotain erikoisosaamista, joka puuttuu.
Vitsivitsi!
Todennäköisesti myös Tapsu-pehmolelu kainalossa.Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?
Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?
Erikoismiehiä aina tarvitaan. Ja on mulla ollut joskus Ilveksen fanipaita päällä. Siinä taidettiin sakinhivutuksella ja kaikella muulla uhata alle kouluikäistä. Baloun sen sijaan taitaa nukkuakin Tapparan paita päällä?