Ma 20.12.2021 Lukko - JYP

• 9 005
  • 261

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kyllä se vaan tuo 3-1 on ihan samanlainen imurointi kuin se toinen. Shostak yrittää ilmeisesti kurkki, missä kiekko on, kun pitäs olla torjunta-asennossa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
3-1 maalia edelsi hieno Pooleyn kiekon riisto ja siitä tilanne lähti liikkeelle.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tämä maalivahdin mollaaminen alkaa olla jo koomista… :D

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mun mielestä Lukon 3. maalissa oli hyvät tukitoimet. Kaksi hyökkääjää ajoi maalille, joka taas vaatii kaksi puolustavaa pelaajaa pitämään heitä. Neljän äijän maski edessä ja tarkka rannari viivalta. Vaikea veskarille.

Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Kyllä se vaan tuo 3-1 on ihan samanlainen imurointi kuin se toinen. Shostak yrittää ilmeisesti kurkki, missä kiekko on, kun pitäs olla torjunta-asennossa.
Höpö höpö, ei mitään saumaa nähdä mistä kiekko tulee, on nuo laiturit aika hitaita, kun ei pysytä yhtään iholla, vaan annetaan tila ja aika laukoa tai syöttää.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
En ois itte vaihtanut veskaa. Voi voi, onko tää touhu nyt veskareille hyvä vai huono signaali? Kumpikaan ei saa mitään kiinni ja jatkuvasti vaihtoon kesken pelin vai kilpailutilanne jossa kumpikin saa näyttöpaikkoja? Miten veskarit ottaa tän JYP tilanteen?

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Ootko ollut itse maalissa? Sieltä on yllättävän hankala kurkkia kahden tason maskin läpi. Riittää kyllä itelle yksikin mies.. sit taas miten voit olla kokoajan torjunta-asennossa, kun et tiedä missä kiekko.

JYPin puollustuspelaaminen ihmeellinen sekoitus passiivisuutta ja yksittäistä höntyilyä. Merkkaaminen on löysää eikä tilanteisiin reagoida viisikkona. Lukko kaapii helposti kiekot itselle kulmista ja ripareista. Mikäli Lukko malttaa pysyä kiekossa ja jatkaa pitkien hyökkäyksien pyörittämistä voi se lyödä kyllä rumat lukemat taululle.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
1.erä jäi näkemättä. En näköjään menettänyt mitään. Oliko JYPillä mitään palaa 1.erässä?
Ei ollut mitään hätää, mutta vikalla minuutillä peli kääntyi kun joka toinen veto meni sisään.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
No nyt on vasta yllättävän paskan näköstä tekemistä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Toivottavasti Ruusun itseluottamusta ei pilata.

Hokitero91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Kyllä mä vähän ihmettelen ettei Ahvenjärvi ole 30 pelin jälkeen saanut tuohon puolustuspeliin mitään tolkkua. Oli ne pelaajat sitten kuinka huonoja tahansa niin koutsillakin pitäisi olla joku vastuu.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ootko ollut itse maalissa? Sieltä on yllättävän hankala kurkkia kahden tason maskin läpi. Riittää kyllä itelle yksikin mies.. sit taas miten voit olla kokoajan torjunta-asennossa, kun et tiedä missä kiekko.

Kyllä. Nyt vaan kurkkas väärään aikaan.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyllä mua vähän harmittaa Konstan puolesta. Ei se nyt mikään paska ollut ja todennäköisesti vaihdettiin samasta syystä kuin KalPa-pelissä vaihdettiin Ruusu pois.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollut mitään hätää, mutta vikalla minuutillä peli kääntyi kun joka toinen veto meni sisään.
Thanks. Täällä näyttääkin olevan näkemyksiä puolesta ja vastaan oliko ns. maalivahdin maaleja vai eivät. Totuus lienee jossain puolivälissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy