Runkosarja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat KooKoo
Trolliltahan se tämä nimimerkki Runkosarjakin vähän haiskahtaa, mutta menkööt tämäkin näin pelipäivän kunniaksi läpi.
Mihinkäs tämä perustuu?
Yhtälailla et sinäkään pysty sanomaan, että oliko Salomäen edellinen teko tahallinen vai ei. Liigahan sen jo päätti, että ei ollut.
Joten missä tämä mainitsemasi "törkeys"?
Toivottavasti Härkä pistelee Hodgmannille parit kunnon niitit.
Harjoitteluun. Päästiin hyvin joukkueen rakentamiseen noin vuosi sitten ja Suikkasen tyylin mukaisesti siinä ei ole tingitty. Tänäänhän se nähdään tämän sarjan osalta, kumman (myös) fysiikka kestää. Sillä on ratkaiseva merkitys myös henkiselle kantille.
En ole käynyt Salomäen pään sisällä niinkuin kukaan muukaan. Ihmetellä täytyy kuitenkin näitä pojan "en huomannut mitään" -törmäyksiä. Juniorihan itki Kalevan sivuilla ensimmäistä törmäilyään kuulemma hyvin allapäin. Saa nähdä törmääkö tosiaan vahingossa kolmannen kerran tänään. Itse sanon että poika on oppinut nuorella iällään valehtelemaan sujuvasti.
Mitä filmaamisiin tulee, niin olin itse Raksilassa katsomassa, kun Backlund heittäytyi kasvoilleen maalin taakse tilanteessa, jossa Pelsun pelaaja ei ollut koskenutkaan häneen. Hodgmanilta sentään tuli verta. Eihän se tarkoita aivovammaa, mutta tarkoituksellinen Salomäen aiheuttama kontakti oli kyseessä.
Kuuma ottelu tulossa. Mukava mennä huutamaan kärpät kumoon.