Ma 19.9.2016 Otteluseuranta

  • 21 887
  • 180
Tila
Viestiketju on suljettu.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Koska kyseessä on kiekkohistorian paras ja objektiivisin tv-kommentaattori.

En jaksa viestihistoriaani tarkistaa nyt, mutta jotenkin tuli jännä deja vu, että minun samankaltaiseen kysymykseen vastasit Liigan play offien aikana hyvin samalla tavalla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun mielestä toi Niinimaa ajaa muuten asiansa ihan ok, mutta voisi kyllä artikuloida sanansa niin että niistä saa selvän miettimättä, että mitähän se äsken sanoi.

Viimeksi oli hauskaa (kamala ihminen olen kun nauran tuollaiselle kiusaamiselle), kun Mäkinen heitti löylyä Jannen lausumiskiukaalle. "Sano Ehrhoff, sano."
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En jaksa viestihistoriaani tarkistaa nyt, mutta jotenkin tuli jännä deja vu, että minun samankaltaiseen kysymykseen vastasit Liigan play offien aikana hyvin samalla tavalla.
Ei ne faktat ole keväästä miksikään muuttuneet.
 

Ralph

Jäsen
En jaksa viestihistoriaani tarkistaa nyt, mutta jotenkin tuli jännä deja vu, että minun samankaltaiseen kysymykseen vastasit Liigan play offien aikana hyvin samalla tavalla.
Tai sitten olet lukenut Roger Mooren allekirjoituksen.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
En nähnyt ensimmäistä erää. Millaista peli on ollut tähän mennessä?
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Kopitarin "We fooled them all with the first two games". :D
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tai sitten olet lukenut Roger Mooren allekirjoituksen.

No olit osaltasi oikeassa, mutta Niinimaa on ollut minun ja @Roger Moore n välillä keskusteluissa aiemmin itseasiassa jalkapallon em-kisojen aikaan, mistä sitten sekoitin hieman asioita. Mutta se offtopicista.

Olipahan tylsä erä. Pitää toivoa, että Ruotsi ja Venäjä ei ole yhtä ylivoimaisia kuin PA U23 joukkue. Tässä lohkossa olisi se toinen tila tarjolla melkein ilmaiseksi, kun USA kyykkäsi kunnolla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitkä ihmeen laitamainostekstit tuolla on?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pari ihan nättiä tilannetta Euroopan jengillä tällä yv:llä mutta Mrazekilta hyviä torjuntoja. Ja lisää ylivoimaa kun Michalek tarjoaa vähän poikkaria hobitti Zuccarellolle.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Kannattaako nousta sängystä vai odottaa toista ottelua?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Rankkari Euroopalle. Tshekin pelaaja sulkee kiekon veskarin alueella. Olipa tyhmä, ei periaatteessa mitään hätää mutta heittää pois kiekon.
 

Ralph

Jäsen
Anze Kopitar ei saa edes rankkarista sisään.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Kopitar vetämään rankkaria. Ei tehnyt.

Pidän siitä, miten Team Europe rauhoittaa peliä ylivoimalla. Ei mitään samanlaista hätäilyä ja kiekon polttelua lavassa kuin mitä Suomella on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pidän siitä, miten Team Europe rauhoittaa peliä ylivoimalla. Ei mitään samanlaista hätäilyä ja kiekon polttelua lavassa kuin mitä Suomella on.
Siellä toki löytyy esim. siniviivalta sellaisia kavereita jotka osaa rauhoittaa paljon paremmin peliä kuin Suomelta kukaan. Streit ja Josi varsinkin on sellaisia jätkiä jotka kyllä tosi hyvin hoitaa tuon pelin rauhoittamisen viivalla.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tärkeää olisi Euroopan lyödä kiekko pussiin. Siinä ei hyvä heilu kun Chara menettää kohta kiekon siniviivalla alimpana miehenä..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tärkeää olisi Euroopan lyödä kiekko pussiin. Siinä ei hyvä heilu kun Chara menettää kohta kiekon siniviivalla alimpana miehenä..
Sillä on niin pitkä maila että voi hyökkäyssiniseltä nostaa läpiajossa olevan vastustajan mailaa vaikka se vastustaja olisi jo puolessa välissä kenttää.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä Tsekki on heikko, maalivahti pitää pystyssä.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1-0 ja Haara
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tsenkko Haara lataa 1-0. Maali roikkui ilmassa. Hyvä aluspeli Vanekilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös