No mää ehkä tota KalPaa silleen symppailen, et kuhan yleisesti kommentoin ottelun tylsyyttäKylla Liigassa muitakin pelaa kuin Tappara
No mää ehkä tota KalPaa silleen symppailen, et kuhan yleisesti kommentoin ottelun tylsyyttäKylla Liigassa muitakin pelaa kuin Tappara
No hiukan parempaa Kärppää. Siellä on kuitenkin sitä voittamisen kultturia ja kokeneita pelaajia. En nyt välttämättä mitään täysin dominoivaa mutta kuitenkin kokonaisuutena parempaa pelaamista. Nyt ovat aivan hätää kärsimässä.Mitähän mahdoit odottaa? Kärpät on ollut luokattoman huono koko kauden.
Ehkä unohti Tomek Valtosen päävalmentajakaudella saamat mestaruudet?Kärpillä 2000-luvulla viisi mestaruutta Saukkosen mukaan. Mun laskujen mukaan niitä on seitsemän.
En ymmärtänyt tätä huumoria.Ehkä unohti Tomek Valtosen päävalmentajakaudella saamat mestaruudet?
Mä en nyt yhden erän perusteella laittelisi kautta pakettiin. Olisin enemmän huolissani, jos ei olisi edes maalipaikkoja.Se peli oli Tampereella tältä päivältä siinä. Katseet kohti huomista jos vaikka KalPa saisi maalin tehtyä. Tosin peräkkäisinä päivinä pelatuissa otteluissa KalPa on yleensä jäljimmäisenä pelipäivänä surkea. Eli siirretää katseet torstaille. Eikun KalPahan on Liigan paskin kotijoukkue. Eli siirretään katseet perjantaille. Ai, mutta sarja päättyikin jo torstaina. Noh, ens vuonna sitten!
Varmaan Mamba pyytänyt SaukkosMikaa miinustamaan Laten ajan antijääkiekon-mestaruudet. Väärin voitettu. Juuri nyt on kaikilla kivaa, kun saa pelata Mamban sexyhokia.Kärpillä 2000-luvulla viisi mestaruutta Saukkosen mukaan. Mun laskujen mukaan niitä on seitsemän.