Voi perkele, pitääkö tässä nyt oikein maanantaina ruveta jännittämään.Nyt sais Tappara rauhoittua jo. Pitkä peli edessä vielä ja mulla lapulla 3-0.
Joo, jos Lehterällä ei olisi noita 15 tehopistettä niin voisi tässä vaiheessa pitää jopa floppihankintana. Sen verran omiin vuotanut.Melkoisesti myös miinuksia
Miten helvetissä voi veikata 3-0? Se on lokakuinen maanantai-ilta ja Sport vastassa, pitäisi olla Tapparalle 0,1 ja Sportille 1,2.Nyt sais Tappara rauhoittua jo. Pitkä peli edessä vielä ja mulla lapulla 3-0.
Melkoinen osuma kun huudellaan jo ekassa erässä jinksaukset. Onnea!Nyt sais Tappara rauhoittua jo. Pitkä peli edessä vielä ja mulla lapulla 3-0.
Onnea voittajalle!Nyt sais Tappara rauhoittua jo. Pitkä peli edessä vielä ja mulla lapulla 3-0.
Kiitos. On sitte elämäni ensimmäinen tulosveto kiinni, enkä ole ihan teinikään enää.Onnea voittajalle!
Se on helppoa kun jaksaa odottaa. Onnea.Nyt sais Tappara rauhoittua jo. Pitkä peli edessä vielä ja mulla lapulla 3-0.
Isot onnittelut! Kiitos Tappara 11k faneja paikanpäällä perus maanantuiNyt sais Tappara rauhoittua jo. Pitkä peli edessä vielä ja mulla lapulla 3-0.