Fasel järjesti välieriin ylimääräistä matkustamista - i assume!!Yhtä lähellä kuin Ranskan mestaruus 1995
Se on maalintekijä, ei maalientekijä. Siinä on vissii ero kuten Tappara aikoinaan oppi Tomas Chlubnan maalintekijäksi hankittuaan.Antsan mainitsema kova maalintekijä on muuten par'aikaa NHL:ssä 33 ottelun maalittomassa putkessa. Tehnyt viimeksi maalin 13. helmikuuta Ottawaa vastaan. Viimeisestä NHL-pisteestäkin aikaa jonkun 25 peliä. Mutta kova maalintekijä on.
Olisiko kyse tästä Jääkiekon MM-kisat 2021 | Suomen ottelut ja tulokset, TV ja livestreamNiin missä latvian hopeajoukkueessa tuo Innala on ollut vai mitähän Mertzi sekoili?
Vai sekoilinko itse ja kuulin omiani.
Ei helvetti nuo Blåkladerin mainokset on juntteja.
Välierissä kuitenkin.Yhtä lähellä kuin Ranskan mestaruus 1995
Mahtuisiko USAn joukkueen NHL-pelaajista edes puoletkaan Suomen joukkueeseen?Suomen 3 NHL-pelaajaa 1. erässä: 1+0
Usan 13 NHL-pelaajaa 1. erässä: 0+0
Se alkuperänen oli paras! Nää on vähän vesitettyjä. Vähän samoin kuin JugiStyle ja Touko-Pouko.
Lehtonen ylivoimalla tehnyt 0+3.
Tuotahan se mertzi tarkoitti, meni itseltä vähän ohi. Hyvä Mertzi!Olisiko kyse tästä Jääkiekon MM-kisat 2021 | Suomen ottelut ja tulokset, TV ja livestream
Vai onko tässä(kin) nyt jotain mitä en ymmärrä? Jaa niin siis että olisi pelannut Latvian joukkueessa vai?
Minä lähtisin yökyläilemään Suvin luo minä hetkenä hyvänsä.Harmi kun Suvin mm-uutiset ei kertonut Veitolan yökyläilyistä
Tähän erätauolle ajattelin sellaisen asian kertoa, että Suvi on ihanampi kuin Inka
Miksi Maikkari on valinnut kisojen top 5-taklauksiin selkeän pääniitin?