Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca, Raimonlätty
Niillä on se potkupallojoukkue?
Joo! Ei muuta kun matsiin vaan kattoo tamperelaista jalitsua nyt kun on aikaa. Kai sielä Tanssikrouvilta joku kimppakyyti lähtee.

Rautakorpi nosti Tapparan kärkikastiin mutta vei samalla kaiken viihdyttävän mitä jääkiekko voi antaa. -Huapala

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Joo! Ei muuta kun matsiin vaan kattoo tamperelaista jalitsua nyt kun on aikaa. Kai sielä Tanssikrouvilta joku kimppakyyti lähtee.
Suomalainen pubiliigapotkupallo on niin karmeata, että suosikkijoukkueena oikeen "Barca". Oliko sihteeriopistossa joku katalaani vai käytitkö mikroluokan Kooklea? Tässä vähän jeesiä: M-E-S-S-I. Kaikki yhteen.

The "Give Them Hell, Yanko" -Fan Club

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, kahden maalin Karvinen
Ei varmaan pitäisi kommentoida enää peleistä, mutta mikä helvetti tuo Tapparan maalin hylkääminen oli? Kirjaimellisesti hipaistiin maalivahtia.

Infinite skills create miracles

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt se Kallio poraa Larmista. Juu Kerho on haastanut kaksi pleijareissa ja molemmat maalit hylättiin. Runkosarjassa Kerholta hylättiin eniten maaleja (tilastollinen fakta) ja yksikään kerhon haaste ei mennyt läpi.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta -61, Jokerit oli....
Ei varmaan pitäisi kommentoida enää peleistä, mutta mikä helvetti tuo Tapparan maalin hylkääminen oli? Kirjaimellisesti hipaistiin maalivahtia.
Eikös siinä kelattu jotain vanhaa Kerhoa vastaan hylättyä maalia tältä kaudelta, ainakin minkä minä näin... Voi olla, että on tullut tänkin illan matskua.

Edit: Mun oli... Oli se tästä matsista ja olen kanssasi samaa mieltä!

Viimeksi muokattu:
Kung Erik I Karlsson!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy