Tuokkolan supermiehet Laakso, Riekkinen, Veistola ja Kukkonen pelaavat av:ta. Tämän takia näille kannattaa maksaa. Ollaan muuten pikkuhiljaa valuttu sarjan huonoimpien AV-joukkueiden joukkoon.
Kolmas erä onkin sitten pelkkä muodollisuus.
Nyt vaan perseilyt käyntiin ja HIFK-ukkoa sairaalaan. Sama vitun se enää on kun kaikki muukin menee kentällä jo päin vittua.
Joo, olen turhautunut ja lapsellinen.
Tyylikäs ele Raskilta olla tuulettamatta.
Ilveksen kannattaa pelata kuitenkin oma, erillinen eränsä, ikään kuin uusi peli... muuten jää joulutauolle pahaa verta, tämä ei ole suotavaa.
Nyt vaan perseilyt käyntiin ja HIFK-ukkoa sairaalaan. Sama vitun se enää on kun kaikki muukin menee kentällä jo päin vittua.
Toki. Vaikea vaan nähdä Ilvekseltä mitään kovin erikoista näytöstä kolmannessa erässä, kun tuo toisen erän puolikas oli jo niin luovutetun näköistä peliä. No jos vaikka saadaan vähän tunnetta peliin joillain typerillä jäähyillä tai jotain. Ihan vaan näin neutraalin katsojan näkökulmasta, ettei tarvitse kesken erän nukahtaa.
Toki Tyrväinen on arvaamaton, olettaisin Hifkin valmennuksen muistuttavan tästä omiaan erätauolla.