Luulen, että löydätte yhteisymmärryksen siitä kohdasta, että Innalan viimeistely yv:llä on ollut paikkoihin nähden erittäin heikkoa?Ei niin kun eivät mahdu ylivoimalla pelaamaan. Tuo Innalan ”paskuudesta” puhuja ei minusta osaa hahmottaa kokonaisuutta. Eli tässä tapauksessa sinä. Innala on ollut aktiivinen karvauspelissä, tehnyt paljon hyviä pieniä peliä edistäviä juttuja, osannut luopua kiekosta ajoissa jne. Mutta saat puolestani olla tuota mieltä, sillä eihän tämä niin vakavaa ole.
Juuri näin! Mustin analyysejä tämä vaatisi.Odotan koko ajan Jussi Eskolaa kuunnellessa, että milloin Jauhojärvi tekee jonkun terävän havainnon. Mutta eipä taida kuulua näissä peleissä Mustia. Aivot eivät vaan kertakaikkiaan hyväksy Eskolan selostusta ilman Jauhojärven kommentointia.
Ja hiihtokisojaJuuri näin! Mustin analyysejä tämä vaatisi.
"Siinä olthiin jo jojon päässä, vaan Kapasen poika päästi Suomen sielthä pois."Odotan koko ajan Jussi Eskolaa kuunnellessa, että milloin Jauhojärvi tekee jonkun terävän havainnon. Mutta eipä taida kuulua näissä peleissä Mustia. Aivot eivät vaan kertakaikkiaan hyväksy Eskolan selostusta ilman Jauhojärven kommentointia.
Luulen, että löydätte yhteisymmärryksen siitä kohdasta, että Innalan viimeistely yv:llä on ollut paikkoihin nähden erittäin heikkoa?
Monellakos maalilla ne sitten mielestäsi voitti?Vittu että voi olla raskasta tämä MM-kisavedonlyönti. Joka vitun kerta. Taisin pitää taukoa viimeiset parit kisat. Muistaa taas hyvin miksi. Suomen olisi tosiaan pitänyt voittaa vähintään kolmella maalilla. Kiitos helvetisti vikasta kympistä. Koiran paskaisen peräreiän haistelukin kuulostaa juuri nyt mielekkäämmältä touhulta.
Ei mahdu ei, ja sitä tässä justiin ihmetellään. Minusta Innala ei tosiaan ole erottunut mitenkään erityisesti edukseen, jos kohta ei tasakentällisin ole myöskään pahemmin pettänyt. Joten siinä mielessä joo perusmassaa. Toisin kuin sinä, olen sitä mieltä, että eilinenkään ylivoima ei ollut Innalan osalta mitään ihmeellistä, tuon Miken maagisen syötön olisi putannut sisään kuka tahansa tuon joukkueen hyökkääjistä. Noin muuten ei ollut Innalan "tehokkuudessa" eilisenkään osalta kehumista. En nyt äkkiä löytänyt laukaustilastoja (-kartoista puhumattakaan), mutta jos vedot maalia kohden on 1/13, niin ei toi mitään hurraa huutoja herätä, niitä ohi menneitä ja blokattuja lienee se kymmenkunta lisää. Tuollainen noin 4-5 % laukaisutehokkuus ykkösylivoiman jannulle on koko lailla säälittävä. Etenkin, kun on juuri siinä roolissa, että pitäisi laittaa sitä mustaa reppuun. Mun osalta tää oli tältä erää tässä, ehkä Innala parantaa seuraavaan peliin. Tai ehkä joku muu saa kokeilla siinä yv-roolissa.Ei niin kun eivät mahdu ylivoimalla pelaamaan. Tuo Innalan ”paskuudesta” puhuja ei minusta osaa hahmottaa kokonaisuutta. Eli tässä tapauksessa sinä. Innala on ollut aktiivinen karvauspelissä, tehnyt paljon hyviä pieniä peliä edistäviä juttuja, osannut luopua kiekosta ajoissa jne. Mutta saat puolestani olla tuota mieltä, sillä eihän tämä niin vakavaa ole.
Odotan koko ajan Jussi Eskolaa kuunnellessa, että milloin Jauhojärvi tekee jonkun terävän havainnon. Mutta eipä taida kuulua näissä peleissä Mustia. Aivot eivät vaan kertakaikkiaan hyväksy Eskolan selostusta ilman Jauhojärven kommentointia.
Slovakialle 5+9 pinnaa joista NHL pelaajille 4+7 niin oli niistä ainakin tuossa voitossa vähän apua.Täytyy taas todeta, että NHL miehistö ei takaa voittoja.
Nhl ukot on kirous. Ei heidän kanssaan voida voittaa mestaruutta. (hymiö)Slovakialle 5+9 pinnaa joista NHL pelaajille 4+7 niin oli niistä ainakin tuossa voitossa vähän apua.
Luulen, että löydätte yhteisymmärryksen siitä kohdasta, että Innalan viimeistely yv:llä on ollut paikkoihin nähden erittäin heikkoa?
Eikö siellä ole vielä samoja tyyppejä paljonkin, mitä aikaisempina vuosina? Itsekin tätä sen vuoksi ihmettelin.Tuli kyllä ihmetyltyä ennen kisojen alkua, miten jotkut saivat tuosta USA:sta mestarisuosikin. Jokavuotinen alisuoriutuja.