Ihan kuten teidän Reikäveini tänään kolme. Vituttaa, että molemmat pelit ratkesi tuomareiden munattomuuteen.Helppo jäähy joo, mutta kyllähän tuo veskari imuroi tuon täysin.
Ihan kuten teidän Reikäveini tänään kolme. Vituttaa, että molemmat pelit ratkesi tuomareiden munattomuuteen.Helppo jäähy joo, mutta kyllähän tuo veskari imuroi tuon täysin.
Pistähän korkki kiinni. On kuitenkin arki....niin... maalivahtipeli on iso osa kuakkoo... ihan kuten Suomenkin matshissa nähtiin... ei Slovakua tulmareihin kaztunu, vaan veskaripeliin..
Ei minua tarvitse teititellä.Ihan kuten teidän Reikäveini tänään kolme. Vituttaa, että molemmat pelit ratkesi tuomareiden munattomuuteen.
Pistähän korkki kiinni. On kuitenkin arki.
Cernakin maila oli kanukin jalkojen välissä ja siihen mies kaatui. Mikä siinä väärin meni? Surkeaan maalivahtipeliin tämä ratkesi.Ymmärrän yleisön vitutuksen. Täyttä naalinpaskaa tuomareilta.
Kunhan naureskelin kun oli vähän hassusti muotoiltua tekstiä sinulta, oon tässä itekin muutaman oluen illan aikana juonut.
Slaavit näyttää tylikkyyttään viheltelemällä kansallislaulun päälle.
Joo ei tuo todellakaan ole noiden kanadalaispelaajien vika ja olihan se kampitus ihan aiheellinen tuomio. Tulee mieleen ihan brassiyleisön apinointi vuoden 2016 kesäolympialaisissa, tosin sen kansan kohdalla se ei yllättänyt. Slovakialaisten kohdalla tämä touhu tuli ehkä snadisti yllärinä.Ehkä nyt voisi edes sen kansallislaulun ajan jättää viheltämättä. Jeesus mitä idiotismia yleisöltä.
Tällaisia fiiliksiä tuli itselle juurikin viime kesäolympialaisten aikaan kun kisat oli Brasiliassa. Yleisön käytös oli niin perseestä että kenellekään brasilialaiselle urheilijalle ei voinut toivoa mitään hyvää.Olin kevyesti Slovakian puolella pelin aikana, mutta yleisön käytöksen ja kansallislaulun päälle viheltämisen jälkeen iloinen siitä että Kanada voitti.