Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Slovakia kaatuu veskareihin. Kyllä tulee Lasakia ikävä.
Tässä melko uusi @Kellukkeet .
Saukkonen ja C More...Kuka tästä paskasta muka maksaa..?
Saukkosen kunniaksi täytyy sanoa, että se vaikuttaa kuitenkin selvästi kiinnostuneelta tuosta hommasta. Nykyisin kehoterapeuttina toimivan Juha Taivaisen viimeiset vuodet olivat kyllä hidasta kuolemaa.
Silti itse kyllä mietin, että miten voi olla noin huono työssään tuolla 30 vuoden kokemuksella. Miettikää, jos joku kirurgi olisi yhtä paska omassa työssään ja tekisi tuhojaan leikkaussalissa 30 vuoden ajan.
Mikä?Kanukeilta puuttu ditzipliini.
Mutta ero on siinä, että Saukkosen työnantaja vaatii häneltä huonoutta.
En mä Saukkosesta maksa. Maksan esim. näiden kisojen kaikista peleistä, formuloista, jalkapallon Mestareiden Liigasta, La Ligasta ja tuleehan tuolta leffoja ja sarjojakin. Saukkonen nyt valitettavasti kuuluu pakettiin.Saukkonen ja C More...Kuka tästä paskasta muka maksaa..?
Mikä?
Ei nimi käyttäjää pahenna, mutta pakko on kysyä, olivatko @Peräprutku ja @Nahkiasmerta jo varattu?
En mä Saukkosesta maksa. Maksan esim. näiden kisojen kaikista peleistä, formuloista, jalkapallon Mestareiden Liigasta, La Ligasta ja tuleehan tuolta leffoja ja sarjojakin. Saukkonen nyt valitettavasti kuuluu pakettiin.
On se vähän kummallista, että edes tähän peliin ei ole saatu studiota vaikka olisi mennyt sujuvasti Suomen pelin jälkiliukkailla.
Kyllähän C Moren maksullinen puoli on heikompi kuin ennen, mutta onneksi toki näyttävät kaikki pelit kuitenkin.On se vähän kummallista, että edes tähän peliin ei ole saatu studiota vaikka olisi mennyt sujuvasti Suomen pelin jälkiliukkailla.