Ma 13.5.2019 Otteluseuranta (4. kisapäivä)

  • 108 565
  • 2 121

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itse ottelu ei kummoinen ole olut 20 minuutin osalta, mutta mökillä onkin mielenkiintoista: tuleeko ennen ottelua, erätauoilla ja ottelun jälkeen yhteensä yli vai alle 55 mainosta. Vähän kuten ottelun osalta yli tai alle 5.5 maalia. Maalivahdeilla varmaan over 5.5 maalia. Mä olen niin mukana (Moi), että yhteistyössä (Puuilo) suojaan 55 mainosta (Sektor Alarm) blukladerilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Vähän laimeata tosiaan toistaiseksi. Hyvä että tuli kavennus - tämä formaattihan on tunnettu, hyvin tasaista muuten, mutta vastustaja tekee paikoista ja eikä aina edes paikoista. Anyway, toivottavasti Vehviläinen saa pelinsä tuosta katastrofialusta kuntoon.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Kukkosen puuttuminen johtuu siitä, että hän on lopettanut maajoukkueuransa. Muutenhan hän olisi mukana ja vielä joukkueen kapteenina.
Joku jossain jo kirjoittikin että Jalonen on varmaa käskeny Jereä kutsumaan se Kärppäkapteeni ja ollu sitte hoomoilasena ku sinne onki valunu joku vitun Ohtamaa eikä kukkoslasse
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tyrväinen jyrää Larkinin
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Tyrväinen jyrää taas.
 

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pitkävetoon tuli heitettyä risti, joten eiköhän peli pääty isolukemaisesti jenkeille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös