Mä en taas ymmärrä tätä Hughesin dissaamista. Molemmat on kovia pelaajia ja se kumpi menee ekana draftissa, niin menköön."Vakiinnutin oman asemani varaustilaisuudessa u18 kisoissa". Vittu mikö spede tuo Hughes. Odottaisin muutakin kun kääpiöiden keskellä dominointia
En dissaa Hughesia, mutta mielestäni aivan järjettömän ylimielinen kommentti.Mä en taas ymmärrä tätä Hughesin dissaamista. Molemmat on kovia pelaajia ja se kumpi menee ekana draftissa, niin menköön.
Haha, juuri meinasin kysyä, että tästäkö C Moren tilaajat maksavat. Itsellänikin on nyt ilmaiskuukausi käytössä, mutta harmi kun ei saa Saukkosen Mikaa valtakunnan virallisen sinivalkoisen leijonaäänen tilalle. Pitänee laittaa palautetta menemään.Saisko C Morelta alennusta jos en halua katsoa Mikko Leppilammen istumista hikisenä pukukopissa.
Saisko C Morelta alennusta jos en halua katsoa Mikko Leppilammen istumista hikisenä pukukopissa.
Tämä. Tuo hiirenpillunaaman ei pitäisi saada missään ruutuaikaa.Itse en haluaisi kuunnella yhden jääkiekko-ottelun aikana 18 kertaa Roope Salmista. Yksikin kerta on liikaa.
Mä en taas ymmärrä tätä Hughesin dissaamista. Molemmat on kovia pelaajia ja se kumpi menee ekana draftissa, niin menköön.
Saako muka tuon paketin, missä näkyy nää pelit testiin? Itse katsoin, että saisi vain sen elokuva/sarja paketin ilmaiseksi kuukaudeksi.Haha, juuri meinasin kysyä, että tästäkö C Moren tilaajat maksavat. Itsellänikin on nyt ilmaiskuukausi käytössä, mutta harmi kun ei saa Saukkosen Mikaa valtakunnan virallisen sinivalkoisen leijonaäänen tilalle. Pitänee laittaa palautetta menemään.
Toivottavasti en saa nyt banneja mainonnasta, mutta kannattaa olla Osuuspankin omistaja-asiakas.Saako muka tuon paketin, missä näkyy nää pelit testiin? Itse katsoin, että saisi vain sen elokuva/sarja paketin ilmaiseksi kuukaudeksi.
No jaa, ainakin itse arvostan niitä jotka uskaltavat puhua unelmistaan. Eipä se Lainekaan tainnut aikanaan hirveästi ujostella puheissaan ja täällä kovasti tykättiin siitä, nyt kun jenkki laukoo vastaavia kommentteja, niin on ylimielinen.Kova pelaaja juu mutta jokaisessa haastattelussa tärisee kuin haavan lehti. Eikä siinä mitään, nuori poika kun on. Mutta se että poika yrittää peittää jännitystään täysin käsittämättömillä ja ylimielisillä kommenteillaan, herättää luonnollisesti keskustelua.
Aa, joku tämmönen homma. Maikkarilla mennään jatkossakin sitten.Toivottavasti en saa nyt banneja mainonnasta, mutta kannattaa olla Osuuspankin omistaja-asiakas.
Kaikki mitä kaukalossa tai sen ulkopuolella tapahtuu, saadaan käännettyä Kakon eduksi. Jos Kakko tekee tänään maalin, on hän huikea maalintekijä. Jos Hughes tekee se johtuu vain siitä, että vastassa on Liiga-tason pelaajia ja sitä ei lasketa.No jaa, ainakin itse arvostan niitä jotka uskaltavat puhua unelmistaan. Eipä se Lainekaan tainnut aikanaan hirveästi ujostella puheissaan ja täällä kovasti tykättiin siitä, nyt kun jenkki laukoo vastaavia kommentteja, niin on ylimielinen.