fiftyeight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Iddrott Förskott Puukädet
JEP, JEP!
Torjunnat tokassa 6-16!
Way to go IFK!
Go Janne Go!
Enivei, kolmannen erän voittekin sitten surffailla puolin ja toisin, mulla on kiinni.
JEP, JEP!
Torjunnat tokassa 6-16!
Way to go IFK!
Haloo! Kuhta vs. Tuppurainen ...Matkakuluissakin tulisi säästöä, ei tarvitsisi ottaa mukaan kuin Lundell, Vesce, Murray ja Kuhta.
Erittäin hyvä suoritus toisessa erässä. Nissisellä 6 torjuntaa ja Jannella 16 torjuntaa. Kyllä se vaan on uskottava, että ei tämä paletti aukea yhtään mihinkään. Odottakaa vielä Pesosta ja Lennua niin kyllä meillä sen jälkeen peli aukeaa varmasti. Ja vitut sanon minä.
Jumalauta! Jos Kalpa ei tänään pysty ampumaan armonlaukausta HIFKin kalloon, niin ryhdyn välittömästi boikotoimaan savolaisia tuotteita. Siis kalakukkoa, Puijoa ja Pentti Matikaista.
Go Janne Go!
Enivei, kolmannen erän voittekin sitten surffailla puolin ja toisin, mulla on kiinni.
Pelataas nyt sitten kunnolla kolmas erä! Alkaa sudettamaan ja ketuttamaan tämä jatkuva pisteiden menettäminen näille mestisjoukkueille.
Ja siellä se sitten lepää.. Hyvää yötä!
Pitäiskö meidän palkata kalakukko toimitusjohtajaksi? Ei tekisi virhehankintoja, ei veisi palkkaa 100 k€ kaudessa, ei möläyttelisi suustaan idiotistisia lausuntoja. Kiva-Harri voisi vaikka kantaa sen jokaisen ottelun ajaksi penkin päähän, jossa yleisö voisi 20 minuutin standing ovationilla palkita sen Penan syrjättämisestä jokaisen ottelun alussa. Olen ihan varma, että IFK:n asiat sujuisivat paljon paremmin. Ja RY:n hallitukseen sitten vaikka meetwurstipötkö ja banaani.No kun se saatnan Matikainen ei vieläkään ole savolainen. Ja kalakukko on hyvää.
Ei voi kun nauraa tälle paskalle enää! Vitun Janne, lopeta se jengin läjässä pitäminen.
Kuin myös. =))
Vaihtoehtoina on lisäksi 2-1.
1-2 ja 2-3 taitaakin sitten ainakin olla utopiaa... ; )
Lisäksi pitkävedossa Kalpan voitto sekä Lukon ja Kerhon tasuri...
ERITTÄIN mielenkiintoista kuulla PB:n kommentit matsin jälkeen... Vitutttaa kyllä jo etukäteen!
HIFK:n legendaarinen yv puraisee jo toisen kerran tänään, 1-2.
Tuskin se Lundell tarkoituksella läjässä pitää Hifkiä. On vain sen verta hidas ettei ehdi kohti lauottujen laukausten alta pois.
Heh. Tai pitäiskö sanoa "kieh". Anyway, allekirjoituskamaa, lähes.Tuskin se Lundell tarkoituksella läjässä pitää Hifkiä. On vain sen verta hidas ettei ehdi kohti lauottujen laukausten alta pois.
2-2. Tapio Laakso. Sorry kalpalaiset mutta ton äijän nimi kuulostaa enemmän iskelmälaulajalta. Sekin riittää tällä hetkellä meitä vastaan.