Ma 10.5.2021 TPS - Lukko

  • 34 000
  • 601

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ketkäs nuo kolme pelaajaa olisivat, ja keiden tilalle menisivät?

Tämä sinänsä kiinnostaisi itseänikin, mutta enemmän tällä hetkellä kiinnostaa käynnissä oleva finaali.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olen kyllä tietoinen Ruotsalaisen tekemisistä. Oleellista ei olekaan se, miten Ruotsalainen pelasi vaan miten Buffalo pelasi. Turkuhallissa parhaillaan pelaavista 3-4 pelaajaa mahtuisi Buffalon rosteriin, eikä se joukkue ainakaan huonommin suoriutuisi.

Se tietysti kertoo Buffalosta paljon enemmän kuin SM liigasta.

Eli tällä periaatteella sinne voisi myös heittää 16 Suomi-sarja pelaajaa ja sanoa, ettei ne ainakaan huonommin pelaisi?
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Olen kyllä tietoinen Ruotsalaisen tekemisistä. Oleellista ei olekaan se, miten Ruotsalainen pelasi vaan miten Buffalo pelasi. Turkuhallissa parhaillaan pelaavista 3-4 pelaajaa mahtuisi Buffalon rosteriin, eikä se joukkue ainakaan huonommin suoriutuisi.

Se tietysti kertoo Buffalosta paljon enemmän kuin SM liigasta.

Vieläkö tämä stand up jatkuu?
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Tuo Repo on hyvä hämmentäjä. Ottaisin kärppiin ensi kaudeksi jos pohjoinen yhtään kiinnostaa.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Nyt TPS:lle yksi maali niin se voisi kääntää koko ottelusarjan niin että Palloseura nostaa kannua huomenna. Sitten mä heräsin...
Toisaalta TPS on ollut hyvä kolmansissa erissä lähes koko kauden.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Lähellä oli TPS:n tasoitus. Sen verran flegmaattinen Lukko ollut 3. erässä, että eiköhän nähdä vielä jatkoaika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös