Nyt sitä maalia haetaan jo niin väkisin, että puolustuskin kärsii. Näin se menee. Hyvä jätkät.
Eli tässä tilanteessa pitäisi peruutella vielä lisää ettei vaan soisi omissa enempää? Hyvä McBugi, hyvin sä vedät!
Jumalauta 2000-luvulla ei hävitä kotona KalPalle vaikka olisi 20 miestä loukkaantuneena. Selitykset eivät kelpaa. Tee Baxter jotain muuta kuin lässytä että pelit muuttuvat fyysisemmiksi ja tulostakin tulee ajan kanssa. Ei vaan saatana kohta kiinnosta.
Kai teillä on ne broilerit jo sulatettu pakkasesta?
Eiköhän tuossa kuitenkin ole kirjausvirhe.Kolme skodea??HÄVETKÄÄ SAATANA!!!
Eivät taida pohjoisamerikkalaiset alasarjavalmentajat olla liigan sateentekijöitä?
Olen juuri kätellyt itseäni. Oli ruhtinas tason päätös laittaa elämä liigapörssissä risaseksi ja ottaa über kallis Kuhta ja mausteeksi Kovanen. Saa nähdä paljonko onnistun miikkaa keräämään.
Ohhoh, KalPa tekee aikamoisen yllätyksen ottamalla 3 pistettä Hifkiltä (kyllä, uskallan sanoa, ettei edes KalPa pysty enää tuota johtoa sössimään).
Tasuri ja rankeissa kuopiolaisille turpaan on minun veikkaukseni.
KalPa onnistuisi tuossa helposti. KalPa on menettänyt 2 maalin johdon kolmannen erän viiden viimeisen minuutin aikana tappioksi, joten ei kannata huudella. Tasuri ja rankeissa kuopiolaisille turpaan on minun veikkaukseni.
KalPa onnistuisi tuossa helposti. KalPa on menettänyt 2 maalin johdon kolmannen erän viiden viimeisen minuutin aikana tappioksi, joten ei kannata huudella. Tasuri ja rankeissa kuopiolaisille turpaan on minun veikkaukseni.