Itse olen tähän sopimukseen tyytyväinen. Erittäin tyytyväinen!
Jaah, noh mikäpä siinä. Olisikohan tässä taustalla sitten vaikka sellainen, että Jonas Anderssonia oltaisiin ulostamassa?
Tällä viitataan ilmeisesti viime kauden playmaker Mäkiahoon?kyllä siellä aina yksi The Äijä tarvitaan.
Ymmärsit väärin, vaan tarkoitan että kyllä joukkueeseen tarvitaan yhtä äijämäistä pelaajaa, kuten Mäkiaho. Mäkkäri osaa olla äijämäinen, mitä puuttui esim. eilisestä matsista ja olis puuttunut monesta muustakin kerhon tän kauden otteluista, jos ei olis Mäkiaho tms. pelaaja tänne tullut. Lisäksi Mäkkäri osaa tehdä pisteitä, kuten viime kausilla ollaan nähty. Todella hyvä hankinta, eikä todellakaan mikään paniikkinappula.Tällä viitataan ilmeisesti viime kauden playmaker Mäkiahoon?
Viime kauden Mäkkäri, pisteiden valossa, kyllä mahtuu varmaan jokaiseen joukkueeseen. Eilen viimeksi ihmettelin toisessa seuraosiossa, kuinka on mahdollista että mies oli vielä vapaana. Pakkohan tämä on vahvistuksena nähtävä ja hienoa että kaveri saa päättää uransa (?) pelaten eikä niin että olisi jäänyt rannalle näppejään nuolemaan sopimuksettomana pelaajana.Sitä muutaman kauden takaista Mäkkäriä minä en tahdo nähdä, minulle riittää sama kuin viime kaudella, mainiosti.
ja hienoa että kaveri saa päättää uransa (?) pelaten eikä niin että olisi jäänyt rannalle näppejään nuolemaan sopimuksettomana pelaajana.
Juup, hyvä vahvistus Kerholle, vaikka eilisen pelin nähtyäni mun mielestä Kerhon joukkue kaipaisi enemmän käsiä, kuin Mäkiahon kaltaista pelaajaa. Silti, varmasti vahvistus. Viime kevään playoffeissa Mäkkäri oli kyllä varmasti pettymys itse kullekin. Toivottavasti jättää tällä kaudella ne filmaamiset ja turhat dumarille mussutukset pois.