Mäkkäri jatkaa Kerhossa

  • 15 111
  • 54

Bourque

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Boston Bruins
Kuten nimimerkki hulanen jo toisaalla huutelikin, niin Toni Mäkiaho on tosiaankin tehnyt sopimuksen HPK:n kanssa.

Itse olen tähän sopimukseen tyytyväinen. Erittäin tyytyväinen!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Loistava uutinen. Hyvinpä lähti päivä käyntiin. Toni tuo juuri sitä puuttuvaa voimaa ja ilmettä kokemuksella höystettynä tohon hyökkäykseen. Toivottavasti pelaisi hieman fyysisemmin kuin mitä viime kaudella niin hyvä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ohhoh. Enpä olisi uskonut, että sanon seuraavan asian: Mäkkäri vahvistaa oikeasti tämän päivän Kerhoa. Ennen eilistä matsia olisin ollut jyrkästi tätä sopparia vastaan. Nyt jopa Mäkkäri on vahvistus.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Itsekin olin vähän niin ja näin mäkkärin sainaamisesta ennen eilistä ottelua.

Nyt tulee melkein ilopissa housuun.

Mäkkäri on joskus keskelläkin kokeillut ja olisi siinäkin hommassa tällä hetkellä ykkösmiehemme (kun AUK loukkaantunut).
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaah, noh mikäpä siinä. Olisikohan tässä taustalla sitten vaikka sellainen, että Jonas Anderssonia oltaisiin ulostamassa? En meinaan pitäisi hänen jatkoaan näin ottelun radiosta nähneenä ja palstalta kuulleena kovinkaan selvänä. Ja kun katsoo noita miehen tehotilastoja, niin pakko todeta, että jos pontentiaalia on, sen esiin kaivaminen on työn ja tuskan takana.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näkemiin ja öitä.

Että paniikkinappulaa sitten painettiin. Kaipa laitettiin nappulaa riittävästi, ettei vahvistuksiin jatkossa ole varaa. Onhan mies vahvistus, mikäli eilisen perusteella tekee johtopäätöksiä, mutta Ape Suhosmaiseen tapaan kysyisinkin, mitä ajamme takaa kyseisellä hankinnalla? Ylihintaisen runkosarjajyrän, mikäli palkkapyyntö on viimekauden pistesaldoon sidottu. Ja vie sitten näiltä meidän kehittyjiltä pelipaikan. Siellä on vielä ketjullinen miehiä sairastuvalla. No, tietyn yleisönosan suosikki ja kohtuullinen aloittaja ja runkosarjan maalintekijä, onhan sekin jo jotain. Nyt ei naurata. Tai naurattaa.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Yhdyn kyllä edellisiin kirjoittajiin. Ennen eilistä matsia en olisi ollut niinkään lämpimänä Mäkkärin sopimuksen suhteen (vaikka aina on kuulunutkin suosikki-kerholaisiini), mutta eilisen munaanpuhaltelun nähneenä (okei, aika pelleilyä tuomita yhden matsin jälkeen mutta silti) tämä on suorastaan mahtava uutinen. Hassisen paikkaajaahan tässä ollaan odoteltu ja kotimaisista vapaina olevista vaihtoehdoista varmaan paras mahdollinen. Tietää kuviot ja jos peli maistuu viime kauden runkosarjan malliin niin mikäs siinä. Tervetuloa takaisin Toni!
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ylihintainen, painettu paniikkinappulaa? Kertokaa hinta! Mäkkäri oli viime kaudella Kerhon johtavia hyökkääjiä, enkä ymmärrä, miksei voisi olla sitä nytkin. Varmasti tuo mukanaan johtajuutta ja tarvittavaa kokemusta junnujen sekaan. Ja ihan selkeää auktoriteettia peleihin.

Loistava hankinta, kiitos!
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saas nähdä miten tämä porukka elää vielä ennen joulua. Nyt on jo 6 kentällistä hyökkäjiä sopimuksen alasina. Jossain vaiheessa tulee varmasti jotain ulostuksia/mestikseen siirtoja ym.

Mäkkärille tervetuloa minun puolestani. Saadaan kaivattua fyysisyyttä ja toivottavasti peliinkin jotain.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jaah, noh mikäpä siinä. Olisikohan tässä taustalla sitten vaikka sellainen, että Jonas Anderssonia oltaisiin ulostamassa?

Eiköhän ne vielä muutaman pelin ainakin kato, jos ei vieläkään onnistu, niin ukko pihalle ja 1. sentteri tilalle.

Ja Mäkiaho:

Kyllä kelpaa!!
 

TJ MACKEY

Jäsen
kyllä siellä aina yksi The Äijä tarvitaan.
Tällä viitataan ilmeisesti viime kauden playmaker Mäkiahoon?

Erikoinen hankinta. Ilmeisesti nähtiin että jotain tarvittaisiin. Itse olisin toivonut sentteriä, tai fyysistä "The äijää". Nyt saatiin käsiä ja tehoa yv:lle, sekä hyvä kaveri aloituksiin, mikä tietysti on hyvä juttu.

Toivotaan että tänä vuonna Mäkiaho ymmärtää myös pitää järjestystä yllä, ja suojella meidän taitopelaajia. Taklaamaanhan se ei enään kerkeä, mutta joidenkin kirjoittajien mukaan toimii edelleen pelotteena, ja tarvittaessa suojelee omiaan. Mikään viime kaudella ei tähän viitannut.

Toivotaan että tällä kaudella se vanha Mäkkärikin heräilee. Sitä tämän kauden Kerho tulee vielä tarvitsemaan.
 

miq$u84

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LA KINGS
Iso kiitos Mäkkäristä. Niitä taklauksia kyllä kaipaisin itsekkin enemmän. Esimerkiksi Porthen olisi hyvä kohde, jos muita ei sattumalta osu kohdalle.

Veikkaan myös, että jos Mäkkäri olis pelannut viime kauden vaikkapa Hifkissä samoilla tehoilla ja nyt tulisi Hämptoniin niin täällä ei valitettais ollenkaan. Ei siinä mitään, mielipiteitä saa olla.

Ei panikoida vielä, huomenna kaatuu TPS.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ilmassa on joidenkin kirjoittajien mielestä selkeästi sellaista, että joukkueeseen olisi kelvannut kuka tahansa mieluummin muu kuin Mäkiaho. No, nyt tuli kuitenkin Mäkiaho ja helvetin hieno homma, että tuli.

Sitä muutaman kauden takaista Mäkkäriä minä en tahdo nähdä, minulle riittää sama kuin viime kaudella, mainiosti.
 

Wristlock

Jäsen
"- Kyllä nyt alkaa olla budjetti käytetty, Tervonen sanoo."

Toivottavasti on virmaslausunto.

Kyllähän McPlaymakeriltä löytyy enemmän pelikäsitystä kuin Lundbergilta ja J. Anderssonilta yhteensä eli eipä tämä joukkuetta ainakaan heikennä.
 

Knight76

Jäsen
Suosikkijoukkue
London Knights
Tällä viitataan ilmeisesti viime kauden playmaker Mäkiahoon?
Ymmärsit väärin, vaan tarkoitan että kyllä joukkueeseen tarvitaan yhtä äijämäistä pelaajaa, kuten Mäkiaho. Mäkkäri osaa olla äijämäinen, mitä puuttui esim. eilisestä matsista ja olis puuttunut monesta muustakin kerhon tän kauden otteluista, jos ei olis Mäkiaho tms. pelaaja tänne tullut. Lisäksi Mäkkäri osaa tehdä pisteitä, kuten viime kausilla ollaan nähty. Todella hyvä hankinta, eikä todellakaan mikään paniikkinappula.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vielä ennen peliä olisin minäkin ollut eri mieltä tästä sainauksesta, mutta nyt kyllä tuntuu siltä, että loistava veto tähän väliin!

Vaikka kyseenalaista onkin Mäkkärin playoffs-osaaminen, niin tällä hetkellä eilisen pelin perusteella näyttää siltä, että jo myös runkosarjassa pärjääminen vaatii lisäsainauksia ja tähän tarkoitukseen Mäkkäri ainakin hyvä hankinta.

Täällä vähätellään runkosarjan tärkeyttä, mutta ilman voittoja runkosarjassa ei olla myöskään playoffseissa. Ja huonoiltakaan sijoilta ei kannata runkosarjasta pleijareihin lähteä.

Otan iloiten Mäkkärin vastaan...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sitä muutaman kauden takaista Mäkkäriä minä en tahdo nähdä, minulle riittää sama kuin viime kaudella, mainiosti.
Viime kauden Mäkkäri, pisteiden valossa, kyllä mahtuu varmaan jokaiseen joukkueeseen. Eilen viimeksi ihmettelin toisessa seuraosiossa, kuinka on mahdollista että mies oli vielä vapaana. Pakkohan tämä on vahvistuksena nähtävä ja hienoa että kaveri saa päättää uransa (?) pelaten eikä niin että olisi jäänyt rannalle näppejään nuolemaan sopimuksettomana pelaajana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
ja hienoa että kaveri saa päättää uransa (?) pelaten eikä niin että olisi jäänyt rannalle näppejään nuolemaan sopimuksettomana pelaajana.

No en usko kuitenkaan, että Mäkkäri vielä uraansa on lopettemassa... Kaverilla on kuitenkin ikää vasta 32 vuotta. Toisaalta ravintolan pyörittäminen voi vaikuttaa tähän toisin, mutta iällisestihän kausia on jäljellä vielä monta...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No nyt alkaa näyttää paremmalta. Ja jo ihan sen takia, että Mäkkäri on melko hyvä aloituksissa. Taisi viime kaudellakin napsia aloituksia. Nyt vielä AUK takaisin ja se osasto on kunnosssa.

Nyt tulee lisää vaihtoehtoja yvlle. Mäkkäri Nurmisen kanssa samaan ketjuun kiitos - siis juurikin ylivoimaa pelaamaan.

Kiitokset Kerhon johdolle!

Eilen oli sellainen fiilis kun näin Ströbän ja Mäkkärin hallilla että kelpaisivat. Nyt tuli toinen. Hyvä näin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Juup, hyvä vahvistus Kerholle, vaikka eilisen pelin nähtyäni mun mielestä Kerhon joukkue kaipaisi enemmän käsiä, kuin Mäkiahon kaltaista pelaajaa. Silti, varmasti vahvistus. Viime kevään playoffeissa Mäkkäri oli kyllä varmasti pettymys itse kullekin. Toivottavasti jättää tällä kaudella ne filmaamiset ja turhat dumarille mussutukset pois.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Juup, hyvä vahvistus Kerholle, vaikka eilisen pelin nähtyäni mun mielestä Kerhon joukkue kaipaisi enemmän käsiä, kuin Mäkiahon kaltaista pelaajaa. Silti, varmasti vahvistus. Viime kevään playoffeissa Mäkkäri oli kyllä varmasti pettymys itse kullekin. Toivottavasti jättää tällä kaudella ne filmaamiset ja turhat dumarille mussutukset pois.

Niinikään eilisen pelin nähneenä minusta Kerho kaipaa tiettyä äijämäisyyttä ja ryminää ja sitä Mäkkäri parhaimmillaan pystyy tuomaan. Mikä on miehen kunto tällä hetkellä? Onko aika mennyt uuden kapakkansa alkuhaminoissa, vai onko välillä ehtinyt treenatakin?

Tosiaan ne filmit voisi jättää pois. Sen sijaan dumareille mussuttaminen ei minua haittaa. Sitä on usein mielenkiintoista katsella, kummalta katkeaa aiemmin pinna, tuomarilta vai Mäkkäriltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös