Mainos

Määttäsen Pasi maajoukkueeseen

• 2 273
  • 19

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, empä olisi vielä tämän kauden alussa uskonut että HPK:n Pasi Määttänen visiteeraisi maajoukkueessa.

Määttäs Pasihan kunnostautui viime ja vielä tämänkin kauden alkumetreillä lähinnä maalipaikkojen tuhlaajana. Siirto sentterin tontille kuitenkin muutti kuin taikaiskusta Pasin otteita ja tulosta alkoi syntyä vastustajan päädyssä todella tuhoisilla tehoilla. Muutama todella tärkeä Kerholaisen tekemä ratkaisumaali on syntynyt nimenomaan Määttäsen viimeistelystä.

Asioiden ajauduttua tähän tilaan heräsi maajoukkueen päävalmentajankin kiinnostus ja pian olikin Pasilla edessä matka itäisille maille lievasti kompuroineen maajoukkueen tueksi ja turvaksi.

Henkilökohtaisesti olen tästä kaikesta hyvin iloinen, Pasin syksyn kova uurastus palkittiin näyttöpaikalla maajoukkueessamme. Vaikka ikävät kielet taas kerran alkanevat nimitellä Eurohockey tourin maajoukkuetta ns. jämämaajoukkueeksi, niin on kuitenkin huomattava että tässäkin maajoukkueessa pelaa jokatapauksessa suurin osa Sm-liigan tämänhetkisistä ns. kuumista nimistä.

Täältä tähän

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
pelaapa siellä myös Mika Viinanen tänään jo ensimmäisen a-maaottelunsa

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pasihan taitaa olla yks HPK:ssa pelaava jääkiekkoilija, joka esimerkiksi tälläkin hetkellä löytyy pistepörssissä korkeammalta kuin yksikään Blues-pelaaja (tai Kärppä-pelaaja :D ).

Old TJ

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Tommy
Enää pitäisi tietää kuka on Pasi Määttänen, tai Määttäsen Pasi?

Jälleen vahvistui se käsitys, että Espoosta löytyy tämän palstan tyhmimmät kirjoittajat. No offense.

Ja itse olen todella iloinen Pasin pikakomennuksesta.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ossi
Jälleen vahvistui se käsitys, että Espoosta löytyy tämän palstan tyhmimmät kirjoittajat. No offense.

Älä nyt turhaan yleistä.
Sano vaan että minä olen palstan tyhmin kirjoittaja.

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Ossi

Kun sinun viestejä lukee tulee heti mieleen että onpas siellä Hameenlinnassa todella viisaita nuo ihmiset.

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Hieno homma tuo Pasin maajoukkuekutsu.

Sitten tästä off topic-aiheesta. Ei yleistetä että Espoosta löytyy palstan tyhmimmät kirjoittajat mutta tosiasia näyttää olevan että siellä on muutama kaveri jotka syystä tai toisesta omaavat antipatioita HPK:ta ja/tai Hämeenlinnaa kohtaa.

Joten ehdotankin että tämä eniten provosointia harrastava ja MINUN mielestäni kuivimmat jutut omaava Tommy pistää vapaan keskustelun puolelle vaikkapa topicin "HPK&Hämeenlinna suksii" ja sinne sitten voi itse kukin antipatioita omaava kaveri käydä kirjoittamassa HPK:sta mitä mieleen juolahtaa. Näin ne jotka eivät halua tuollaista nähdä, välttyisivät siltä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Melkein off topic

Viestin lähetti Jaari

Kun sinun viestejä lukee tulee heti mieleen että onpas siellä Hameenlinnassa todella viisaita nuo ihmiset.

Kun minun viesteihini vastaa provosointimielessä tai muuten vaan tuohtuneena, kannattaa varmistaa asuinpaikka ensimmäisenä. Se kun ei satu olemaan suosikkijoukkueeni kotikaupunki Hämeenlinna, vaan muuten aivan kelpo kaupunki nimeltä Tampere.

Sainpas tästäkin aasinsillan aiheeseen, onhan Määttänen pelannut aikanaan täälläkin :cool: Käsittääkseni osa Ilves-faneista ei olisi miestä halunnut päästää pois. Nyt ymmärrän syynkin.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Ilves aikanaan Määtänen oli kova poika tuhlaamaan maalipaikkoja. Kauhee nopeus ja hyvä liike, muuta onnettomat käret oli sillo joskus. On petrannu mailmalle lährettyään

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nythän se selvisi

Kyllähän se on helppo valmiiden pelaajien kanssa pelailla. Pitsinnypläyskerho on toisin sanoen ryöstänyt muilta joukkueilta ainakin yhden pelaajan. Kenties he ovat vikitelleet hänet jopa kesken kauden, ainoastaan melody ja Hinttiä Perseeseen Kerhon johtohenkilöt tietävät tämän.

Onnea kuitenkin pelaajalle turnausvalinnasta, vaikkei sillä nyt niin hirveästi näin joulun alla ole merkitystä.

Glögirikasta joulua kaikille, ja muistakaa: Ilotulitusraketteja ei ole suotavaa lähettää naapurin suusta. Palaneen hiuksen ja parran haju on nimittäin kuvottava, eikä sitä tuppaa kestämään ainakaan selvin päin.

Loppuun muistutus kaikille: Hymiöitä en ole käyttänyt, enkä käytä. Jos on tarvis, kopioi teksti jonnekin ja lisää hymiöitä niin monta kuin tarve vaatii.

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eihän se Määttänen maajoukkueeseen kuulu, mutta jos sinne pääsee Toni Sihvonen:eek: ja Lasse Pirjetä :confused:, niin oli jo aikakin.
Voipahan vanhana äijänä lämmöllä muistella kuinka teki Arto Tukion ensimmäisen leijona-maalin.

Eikä Määttänen suinkaan ole ainoa pelaaja jonka HPK on varastanut toiselta seuralta. Nedved houkuteltiin suurella rahalla pois Raumalta, ja Kucharcik Porista, puhumattakaan näistä A-juniori ikäisistä ja divari-pelaajista.
HPK ei jäänyt nuolemaan näppejään, vaan pisti vahingon kiertämään. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Eiköhän tuo Moskovan komennus ole vähän niinkuin rangaistus? Sinne lähetetään ne miehet joista ei ole hirveesti väliä tulevatko koskaan takaisin. :(

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Melkein off topic

Viestin lähetti Ossi

Kun minun viesteihini vastaa provosointimielessä tai muuten vaan tuohtuneena, kannattaa varmistaa asuinpaikka ensimmäisenä. Se kun ei satu olemaan suosikkijoukkueeni kotikaupunki Hämeenlinna, vaan muuten aivan kelpo kaupunki nimeltä Tampere.

Hauska että kerroit tämän. Minunkaan kotikaupunkini ei ole Espoo, silti koin viestisi jossa yleistit kaikki Espoolaiset jotka tällä palstalla kirjoittaa tyhmiksi niin todella hienoksi analyysiksi että ajattelin siihen puuttua pienellä sarkasmilla.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kokonaan off topic

Viestin lähetti Jaari

Hauska että kerroit tämän. Minunkaan kotikaupunkini ei ole Espoo, silti koin viestisi jossa yleistit kaikki Espoolaiset jotka tällä palstalla kirjoittaa tyhmiksi niin todella hienoksi analyysiksi että ajattelin siihen puuttua pienellä sarkasmilla.

Ollanpas hieman tarkempia. Ensinnäkään en ole yleistänyt kaikkia espoolaisia tyhmiksi. Väitin palstan tyhmimpien kirjoittajien tulevan Espoosta. Siinä on vissi ero. Ihmettelen vaan, miksi vastasit minun viestiini ja silti kohdistit piikkisi Hämeenlinnaan mahdollisesti jopa tietäen, etten asu siellä. Minusta tuntuu, että sarkasmisi on epäkunnossa.

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Kokonaan off topic

Viestin lähetti Ossi

Ollanpas hieman tarkempia. Ensinnäkään en ole yleistänyt kaikkia espoolaisia tyhmiksi. Väitin palstan tyhmimpien kirjoittajien tulevan Espoosta. Siinä on vissi ero. Ihmettelen vaan, miksi vastasit minun viestiini ja silti kohdistit piikkisi Hämeenlinnaan mahdollisesti jopa tietäen, etten asu siellä. Minusta tuntuu, että sarkasmisi on epäkunnossa.

Enpä todellakaan jaksanut tarkistaa tuota asuinpaikkaasi, kunhan oletin.. Tarkistitko Tommyn kohdalla että hän on espoosta (varmaan onkin) ennenkuin tuon kirjoitit?
En sen tarkemmin tuota viestiäni mietiskellyt kunhan vain tuossa nopeasti kommentoin sinun viestiisi jotain siihen tyyliin että tajuaisit että se minun mielestäni ei ollut mielettömän tarpeellinen viesti (en tiedä tajusitko).
Voisitko muuten kertoa ketkä Tommyn ohella ovat näitä palstan tyhmimpiä kirjoittajia kun kerran tunnut tietävän tarkkaan että he tulevat espoosta on sinulla varmaan joku henk. koht. "black list"?
Toivottavasti ymmärsit, en aio enää asia setviä sillä ei ollut minun osaltani alunperinkään tarkoitus alottaa mitään juupas eipäs viestittelyä.
Kiitos ja hyvää yötä.

PS. Niin ja onnea Pasille maajoukkuekomennuksesta. :)

Viimeksi muokattu:

Aatos

Jäsen
Viestin lähetti Tarinankertoja
Ilves aikanaan Määtänen oli kova poika tuhlaamaan maalipaikkoja. Kauhee nopeus ja hyvä liike, muuta onnettomat käret oli sillo joskus. On petrannu mailmalle lährettyään

Tarinankertoja muistanee kun Pasi pelasi A-junnuissa ja nakutti
pisteitä kovaan tahtiin. Tps:aa vastaan A-junnujen finaalissa aikanaan samassa ottelussa 0+7. Mutta sen jälkeen tapahtui jotain tai oikeastaan ei juuri mitään.
Mutta nyt näyttää kulkevan ja mukava niin. Pienenä yksityiskohtana muistan kun Pasi pelasi pikkupoikana jäähallin (vieressä olevalla) kentällä n.6-7 vuotiaana ja vei isompia oivallisella luistelullaan.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Viestin lähetti Aatos

Tarinankertoja muistanee kun Pasi pelasi A-junnuissa ja nakutti
pisteitä kovaan tahtiin. Tps:aa vastaan A-junnujen finaalissa aikanaan samassa ottelussa 0+7. Mutta sen jälkeen tapahtui jotain tai oikeastaan ei juuri mitään.
.

Hyvinkin muistan. Pasista odotettiin Ilvekselle uutta supertähteä. Samoihin aikoihin oli Ilvekssessä piljuuna lupaavaa tulevaa huippua, mutta johonkin ne kaikki katos... Onneks moni sentään pelaa jossakin ja alkaa saavuttmaan tuloksia.

Näistä "seuraava Summanen/Jalo ym miehistä vois alottaa oman ketjun, mutta mitäs sitä menneitä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy