Fighting guru
Jep jep, anna vaan Cairns runosuontes tosiaan villinä liihoitella.
Noi sun jutut on ollut asiantuntevaa tekstiä, susta tosiaan huokuu arvostus tietynlaisia pelaajia kohtaan.
Nuorempana itse seurasin aina herkeämättä mitä gooni osastolla tapahtu, tuli luettua ja katottua kaikki mikä mahdollisesti koski joukkueen mielenkiintoisimpia ja samalla kovinta duunia tekeviä pelaajia.
Nykyään siihen ei oo niin paljon mahdollisuuksia( en omista lautasta tms.) niin ei enää pysy mukana missä mennään.
Mutta, sen takia on mielenkiintoista lukea sun juttuja koska sä jaksat paneutua niihin, ne ei mitään pelkkää liirumlaarum juttuja vaan niissä on tosiaan asiaa ja tarinaa takana.
Jatka vaan juttujes kirjoittamista, mä ainakin luen niitä mielelläni.
Olen sen verran jo vanha "äijä" et muhun teki vaikutuksen kiinnostukseni alussa kun näin Nick Fotiun pomppivan innoissaan kun oli alkamassa ottaan matsia kaverin kanssa, kyllä aluksi kattelin hitaasti kuka toi on mutta kun asiaan aloin enemmän perehtyä niin kaverin arvostuskin nousi.
Pitää arvostaa kavereita jotka laittaa tosiaan itsensä likoon joukkueensa puolesta, se mitä en hyväksy on se, että jotkut starat aloittaa tappelut mailalla huitomalla ja lähtevät gooniensa taakse piiloon.
Ollaksesi mies sun on pelattava niin että sä pystyt vastaamaan huutoos eikä paettava ja annettava muitten hoitaa sun aloittamat säpinät.