Lyndon Byers juttu...

  • 1 156
  • 5

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
...on tulossa joko tänään tai huomenna.

Olen ollut viimeisen viikon ajan ns."tulessa", runosuoni sykkii perkele :D
 

Dingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dingman+Helenius+Luodes
Anna runosuonen sykkiä vaan saamaan tahtiin. Jutut on viimisenpäälle hyviä. Ainakin meikäläinen saa näiden juttujen ansiosta esillä olevista tappelijoista aivan uudenlaisen kuvan. Juttujesi ansiosta tappelujen / tappelijoiden seuraamisesta tulee paljon mielenkiintoisempaa ja antoisampaa, kuin pelkästään tilastojen ja vähäisten kirjoitusten seuraaminen. Juttujesi ansiosta osaa arvostaa paljon paremmin kyseisiä sällejä kuten Mailhot, koska teksteissä käydään läpi niin yksityiskohtaisesti uran eri vaiheita. Viimeistään tässä vaiheessa ihmiset ymmärtävät, että Mailhotin tyyppiset farmi-kiertäjät ovat todella kovia sällejä, jotka joutuvat urallaan ottamaan kaikkea paskaa vastaan. On tietysti kavereiden uralla paljon hyviäkin asioita, mutta kyllä niitä vastoinkäymisiä näyttää kertyvän.
Nämä sinun fantastiset tarinat ovat sellaisia joita pitäisi ilmestyä juttu per päivä, niin muuta minä en enää tarvitsisikaan. No joo, mut tosi hieno että jaksat vääntää näinkin tihiään tahtiin ja kyllä ainakin meikäläinen odottaa kämmenet syyhyten, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
löpöä lisää tankkiin

tohon kiireeseen ku hutasee yhen "töräyksen" niin johan alkaa kiire helpottamaan ja hommat menee omalla painollaan:D
 

seat10

Jäsen
Fighting guru

Jep jep, anna vaan Cairns runosuontes tosiaan villinä liihoitella.
Noi sun jutut on ollut asiantuntevaa tekstiä, susta tosiaan huokuu arvostus tietynlaisia pelaajia kohtaan.
Nuorempana itse seurasin aina herkeämättä mitä gooni osastolla tapahtu, tuli luettua ja katottua kaikki mikä mahdollisesti koski joukkueen mielenkiintoisimpia ja samalla kovinta duunia tekeviä pelaajia.

Nykyään siihen ei oo niin paljon mahdollisuuksia( en omista lautasta tms.) niin ei enää pysy mukana missä mennään.

Mutta, sen takia on mielenkiintoista lukea sun juttuja koska sä jaksat paneutua niihin, ne ei mitään pelkkää liirumlaarum juttuja vaan niissä on tosiaan asiaa ja tarinaa takana.
Jatka vaan juttujes kirjoittamista, mä ainakin luen niitä mielelläni.

Olen sen verran jo vanha "äijä" et muhun teki vaikutuksen kiinnostukseni alussa kun näin Nick Fotiun pomppivan innoissaan kun oli alkamassa ottaan matsia kaverin kanssa, kyllä aluksi kattelin hitaasti kuka toi on mutta kun asiaan aloin enemmän perehtyä niin kaverin arvostuskin nousi.

Pitää arvostaa kavereita jotka laittaa tosiaan itsensä likoon joukkueensa puolesta, se mitä en hyväksy on se, että jotkut starat aloittaa tappelut mailalla huitomalla ja lähtevät gooniensa taakse piiloon.
Ollaksesi mies sun on pelattava niin että sä pystyt vastaamaan huutoos eikä paettava ja annettava muitten hoitaa sun aloittamat säpinät.
 

MdMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kanada
Pitää arvostaa kavereita jotka laittaa tosiaan itsensä likoon joukkueensa puolesta, se mitä en hyväksy on se, että jotkut starat aloittaa tappelut mailalla huitomalla ja lähtevät gooniensa taakse piiloon.
Ollaksesi mies sun on pelattava niin että sä pystyt vastaamaan huutoos eikä paettava ja annettava muitten hoitaa sun aloittamat säpinät....

VOIKO PAREMMIN ENÄÄN MITÄÄN SANOA
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
juttu viivästyy...

...Byers juttua ei tule nyt vähään aikaan, olen nimittäin saanut kootuksi kymmeniä sivuja haastattelu materiaalia herroilta Al Secord ja Jeff Chychrun ja materiaalia tulee lisää seuraavien päivien aikana, joten panostan nyt niihin.

Julkaisen Secordin ja Chychrunin jutut sitten siinä painetussa muodossa joskus (toivottavasti) lähitulevaisuudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös