Kuten myös taisteluparinsa Pentti Salmi, 96v.Seppo Kannas on edelleen maan päällä.
Christopher Lloyd eli Paluu tulevaisuuteen elokuvien Doc Brown elää vieläkin.
Christopher Lloyd eli Paluu tulevaisuuteen elokuvien Doc Brown elää vieläkin.
Lohtanderin suku jatkaa dominointia tv:ssä, Oivan sukulaispoika Aleksi ennustaa YLEllä säätä.Aina jotenkin vaarallista kirjoittaa tähän ketjuun, mutta....
Maanantaina kun katselin Kummeli Kultakuumeen, olin vielä lähes varma että Oiva Lohtander on vaihtanut toiselle puolelle. Tänään aamulla tuli tuo ajatus mieleen ja nopea googletus kertoikin ilokseni, että tämä tyylikäs näyttelijä onkin elossa. Ikää herralla näköjään 81 vuotta.
Ei hitto! En olisi arvannut, vaikka no, nimi velvoittaa.Lohtanderin suku jatkaa dominointia tv:ssä, Oivan sukulaispoika Aleksi ennustaa YLEllä säätä.
Alan jo hiljalleen uskoa, ettei tuota sarjaa taideta enää näyttää uusintana telkkarista. Mitä mä nyt oon odottanut, yli 45 vuotta?Lee Majors (vain 85), 6 miljoonan dollarin mies, edelleen porskuttaa, vissiin lisäosat on edelleen paikallaan.
Mites muistelisin, että sitä näytettiin TVTV:llä vai mikä se Sub-TV:n edeltäjä olikaan. Siellä rullasi samaan aikaan Pyhimys-sarja, Thunderbirds ja mitähän muita klassikoita.Alan jo hiljalleen uskoa, ettei tuota sarjaa taideta enää näyttää uusintana telkkarista. Mitä mä nyt oon odottanut, yli 45 vuotta?
Muistat oikein. Mä en tosin tuota kanavaa muista. Oli kai muuta tekemistä.Mites muistelisin, että sitä näytettiin TVTV:llä vai mikä se Sub-TV:n edeltäjä olikaan. Siellä rullasi samaan aikaan Pyhimys-sarja, Thunderbirds ja mitähän muita klassikoita.