Olen aina luullut Jeesuksen kuolleen. Nyt kuulin että se jätkä ei olekaan kuollut.
Haa, tuttu mies Vegasista. Kumi ei kuole koskaan...Wayne Newton.
Vegas Vacation nevö föget.
Minua aina vituttaa, kun Pekan sukunimestä väännetään genetiiviksi Siitoinin. Kyllä se on Siitoimen.Mää luulin että Pekka Siitoin olis jo kuallu. Mutta se tuli Kristian Arjen kanssa käymään meillä eilen kun olin pikku delikoissa.
Lisään listaan Kalevi Kivistön. Jos Haluatko miljonääriksi- olisi kysytty elääkö Kivistö vielä, olisin vastannut väärin. Ja mitä vielä, tosi freeshiltä nämä entiset huippupoliitikot ikäänsä nähden vaikuttivat.Näitä tulee tässä Koivistosta kertovaa dokkaria katsoessa vastaan. Ele Alenius ja Pirkko Työläjärvi nyt etunenässä.
Tuo tuli myös listalle. Oli pari muutakin. Mutta tuli ”tärkeämpää” tekemistä.Lisään listaan Kalevi Kivistön. Jos Haluatko miljonääriksi- olisi kysytty elääkö Kivistö vielä, olisin vastannut väärin. Ja mitä vielä, tosi freeshiltä nämä entiset huippupoliitikot ikäänsä nähden vaikuttivat.
Harry Belafonte, mutta EIIII-OO. Pian 93 mittarissa.
Harry Belafonte, mutta EIIII-OO. Pian 93 mittarissa.
Luulin, että nyt se on kuollut kun oli yhtäkkiä tullut kaksi hälytystä tästä ketjusta.Pitää myöntää oma pöljyytensä, mut oon pohtinut ties kuinka kauan et mistä tää lätkäkisojen EEEEE-OOOO huuto tuleekaan.
Eikä ees Kummelin coverversio oo soittanut kelloja, voi perkele :D
Sir David Attenborough. Vielä näköjään henki pihisee ja mittarissa kiitettävät 93-vuotta. Kun tämä herra joskus kupsahtaa niin hänen jos jonkun tuhkat voisi ripotella mereen.