Luo pahin antiketju

  • 73 362
  • 527

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
-suomalaisugrilaisten sauvapinnesirkkojen pariutumisriitit
-nyt sammuneena ketju
-pankkikorttien pin-koodit jakoon täällä
-vuoden 1980 unohtumattomimmat lottorivit
-siideri ja flyygeli-tosimiehen lauantai
-R.I.P Mikko Alatalo-suruvalittelut tänne
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Munat pois! Jatkoajan feministiklubin oma ketju.

Oletko jo kuunellut Ari Koivusen uuden levyn?

Baseball – oikeasti kiinnostava laji!

Top 5 Tangot

Ladojen kokoontumisajoon lähtijöitä?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Suuri Jatkoajan naiskirjoittajakartoitus - onko sinulla etu- vai takapillu?

Muistuu mieleen joku vanha herrainjulkaisu jossa arvatenkin vannoutunut lukija oli tehnyt kartoitusta tästä asiasta. Jos muistan oikein, oli tullut siihen tulokseen että punahiuksisilla naisilla oli takapillu. Tutkimusta tehnyt lukija en ollut minä, sitä värkkiä ei silloin oltu nähty kuin kuvissa, harvoin senkään jälkeen. Mutta varmasti lukisin moista ketjua ihan mielenkiinnosta, kuvat voi pistää yv:llä että voisi tutkailla.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
"Esinahan-tatuointiketju"

"Naapurikänniketju"

"Grillattu väliliha ja muut karvaiset kesäherkut"

---

Jos nyt ihan tosissaan olisin antiketjua avaamasssa niin voisin sanoa, että "Vauhtia ja vaarallisia tilanteita - Shakkiketju" tulisi todennäköisesti lyömään lavatanssi- sekä muut pilipaliketjut mennen tullen. Vai löytyykö jatkoajasta shakinpelaajia?

Huomatuksena sellainen seikka, että itse tulee shakkia kyllä pelailtua.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
---
Jos nyt ihan tosissaan olisin antiketjua avaamasssa niin voisin sanoa, että "Vauhtia ja vaarallisia tilanteita - Shakkiketju" tulisi todennäköisesti lyömään lavatanssi- sekä muut pilipaliketjut mennen tullen. Vai löytyykö jatkoajasta shakinpelaajia?

Huomatuksena sellainen seikka, että itse tulee shakkia kyllä pelailtua.
Sama täällä! Ketjua pystyyn vaan. Sinä saat kunnian avata..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Huomatuksena sellainen seikka, että itse tulee shakkia kyllä pelailtua.
Jatkoajassa on avattu aikanaan jopa backgammon-ketju. Kyseinen loistava peli on kyllä shakkiin verrattuna vielä paljon marginaalisempi juttu meillä ja maailmalla. Eipä JA:n backgammon-ketjussakaan tainnut näkyä keskustelua pelin taktiikasta, puhumattakaan oman pelitavan kehittämiskokemuksista mm. Snow White -tyyppisten opetusrobottien avulla. Eivät ole ihan mainstreamia JA-foorumissa nämä tällaiset pelit.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Olen mies eikä tyttöjen välinen rakkaus nappaa"
 

Viljuri

Jäsen
Kunnioitusta ja arvostusta nauttivat toimittajat ja joukkotiedotusvälineet Suomessa eli sydänystävämme media.

Tampereen yliopiston dosentit: Kotimaisen jalkapallon tasosta. Poliittinen pefletti... pamfletti vai mikä se nyt oli.

High Stakes! Taking sides, taking substances. Focusing on National Reseach and Development Centre for Welfare and Health.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
-nyt sammuneena ketju

Kyllä tälläiseen kirjoittajia riittää, sillä esimerkiksi KK-Ketjuunkin tulee kaikenlaisia ilmoittelemaan asioita tyyliin "olinpa eilen tosi pahassa kkk-kunnossa" , "ens viikonloppuna vedän kyllä tosi kovan kalsarikännin, ihan varmasti" ja sitten ihan vaan selvinpäin juttelemaan.. mitä dorkia!
KK-Ketjussa ollaan vain KK-kunnossa!

Edit:
Onko täällä muita kääpiömilfejä?

Täällä varmaan menestyisi ketju: FILF, Eli father I like to fuck...
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Kenen muiden iskät kuuluvat Lions Clubiin"

"Miten eroon jalkasilsasta"

"Jäin kiinni sikalassa"

"Sport-ketjussa oli kiinnostavaa luettavaa"

"Haisteleekohan Ika narripelaajien pelihousuja"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällä varmaan menestyisi ketju: FILF, Eli father I like to fuck...
Jos joku kunnioittaisi minua tuolla termillä, voisi jo pyöriä ympäri ja leikkiä kuollutta.


Holocaust kirjoitti:
Pilkun paikka itäsuomalaisissa murteissa.
Näin itäsuomalaista murretta puhuvana kielipoliisina, tämä, olisi, varmaankin ihan, hyvä. Ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös