Ruotsin mäkihyppy ja formula saavutukset sadan vuoden sisällä
Suuri Jatkoajan naiskirjoittajakartoitus - onko sinulla etu- vai takapillu?
Sama täällä! Ketjua pystyyn vaan. Sinä saat kunnian avata..---
Jos nyt ihan tosissaan olisin antiketjua avaamasssa niin voisin sanoa, että "Vauhtia ja vaarallisia tilanteita - Shakkiketju" tulisi todennäköisesti lyömään lavatanssi- sekä muut pilipaliketjut mennen tullen. Vai löytyykö jatkoajasta shakinpelaajia?
Huomatuksena sellainen seikka, että itse tulee shakkia kyllä pelailtua.
Jatkoajassa on avattu aikanaan jopa backgammon-ketju. Kyseinen loistava peli on kyllä shakkiin verrattuna vielä paljon marginaalisempi juttu meillä ja maailmalla. Eipä JA:n backgammon-ketjussakaan tainnut näkyä keskustelua pelin taktiikasta, puhumattakaan oman pelitavan kehittämiskokemuksista mm. Snow White -tyyppisten opetusrobottien avulla. Eivät ole ihan mainstreamia JA-foorumissa nämä tällaiset pelit.Huomatuksena sellainen seikka, että itse tulee shakkia kyllä pelailtua.
Niin tai: "Tässä ketjussa tullaan ulos kaapista""Olen mies eikä tyttöjen välinen rakkaus nappaa"
-nyt sammuneena ketju
Onko täällä muita kääpiömilfejä?
Tää ketju jäi aika vaisuksi aikanaan:KristiinankaupunkiOnko täällä muita kääpiömilfejä?
Jos joku kunnioittaisi minua tuolla termillä, voisi jo pyöriä ympäri ja leikkiä kuollutta.Täällä varmaan menestyisi ketju: FILF, Eli father I like to fuck...
Näin itäsuomalaista murretta puhuvana kielipoliisina, tämä, olisi, varmaankin ihan, hyvä. Ketju.Holocaust kirjoitti:Pilkun paikka itäsuomalaisissa murteissa.