Luo pahin antiketju

  • 73 128
  • 527

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Väittäisin että monissa tässä ketjussa ehdotettavista ketjuista olisi oivaa materiaalia mukahassutteluun, jolloin sitä tekstiä löytyisi varmasti sivukaupalla.


e. pari sanaa useampaan kertaan
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Janne Kataja - idolini ja salarakkaani.

Tässä ketjussa käydään kaikilla Mamban keikoilla.

Simon ja scholl keskustelevat asiallisesti keskenään.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaikkapa tällaisissa:

- Sorbuksen ystävät

Ilmoittaudun tähän ketjuun. Saatana minkä tekivät kun "sopan" myynnin Alkosta lopettivat! Samalla meni muun muassa Herba, joka muodosti minun (harvojen) kännieni pohjan monta vuotta. Sorba oli myös lähes ainoaa viiniä jota suostun juomaan ja jonka mausta olen koskaan pitänyt. Väkevän pihlajainen maku oli omaa luokkaansa. Herba nyt oli lähes ainoita kunnon likööreitä mitä Suomesta sai, voltteja riitti eikä sekaan oltu sotkettu mitään rommia ynnä muuta tarpeetonta.

Tämä ei ole sitten mikään vitsi, eli olin oikeasti mieltynyt Sorban ja Herban makuun. Kyllä puistokemistit aikoinaan ihan oikean tuotteen halvaksi suosikikseen valitsivat. Nyt on jäljellä enää rubiininpunainen juhlajuoma Gambina, muuten ei Alkossa enää mitään juomisen arvoista myydäkään. Pakko ostella ulkomaanreissuilta juomakelpoisia ainesosia eli hunajalikööreitä, puolalaista biisoninruohovodkaa Zubrowkaa ja Goldwasseria sekä esim. Baltian maiden tummempia viinaksia (se Riiassa myytävä musta myrkky). Harvoin alkoholia nautin, mutta yleensä juon silloin vain väkeviä ja raakana, sellaisenaan.

Ketjun aiheeseen liittyen:
-Aasialainen joka "avautui" minulle - Pattayassa paneminen suojaikärajan tuolla puolen
-Defekaation ilot ja surut - täällä keskustellaan mahan toiminnasta ja ulosteiden päivittäisistä koostumuksesta
-Puolukkapäivät - keskustelua jatkoaikalaisten kuukautisvaivoista
-Barbaraako pumppaisin? Ketju miesten itsetyydytyksestä ja autoerootikan trendikkäistä apuvälineistä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Samalla meni muun muassa Herba, joka muodosti minun (harvojen) kännieni pohjan monta vuotta.
Herba, yrttilikööri. Votkan vahvuinen, venäläisen yskänlääkkeen makuinen. Ainoa viinapullo, joka 25 vuoden mittaisen alkoholinjuojan urani aikana on jäänyt juomatta loppuun makunsa takia oli Herbapullo. En vain kyennyt sitä juomaan.

Olin kai jotain 16, ja silloin tutkittiin Alkon luetteloita etsien parhaita prosentti-hintasuhteita. Herbassa se oli aika korkea. Kaverin isä sen sitten mulle haki (kevyet mullat Voitolle, joka hukkui kalareissulla), mutta en saanut juotua edes puoleenväliin. Eräs nykyinen taparikollinen sitten vaihtoi kanssani sen reilun puolipulloisen kuuteen olueen, ja pelasti minut.

Vilakka muuten meni myös, se oli hyvä juoma.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
-Barbaraako pumppaisin? Ketju miesten itsetyydytyksestä ja autoerootikan trendikkäistä apuvälineistä
Ei tuo mikään antiketju ole. Jatkoajasta löytyy kuuluisa mälläriketju, josta sikisi sivukaupalla unohtumatonta materiaalia. Joku voisikin nostaa sen ylös ja kirjoittaa kaikille rakkaasta aiheesta pari värssyä.

Pumpattavat nuket eivät olleet noin vahvasti kyseisen ketjun fokuksessa, mutta samaa tatinvatkausta nämä ovat yhtä kaikki.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Pahimmista anti-ketjuista voisi olla:

MS-tauti sekoilua KELA:sta huolimatta!

Vitutusketjusta poimittua. Trenchtownin meiningit on aika eri sfaareissa, missa muiden vitutukset yhteensa!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
-Puolukkapäivät - keskustelua jatkoaikalaisten kuukautisvaivoista

-Pahanhajuinen valkovuoto - miten eroon tästä kiusallisesta vaivasta?

-Suomen kuulantyönnön vaiheet

-Kumpi on seksikkäämpi, Taina West vai Tarja Halonen ?

-Tarinoita vanhusten nussimisesta

-Parhaat joukkoraiskausmuistot

-Kakan syöminen on kiihottavaa
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Musta Nuoli; kirjoitti:
Samalla meni muun muassa Herba, joka muodosti minun (harvojen) kännieni pohjan monta vuotta.

Herba, Triple sec,vodka ja sprite. Siinä vasta booli ja join mä tota Herbaa muutenkin, koska oli hyvää... Vai ovat lopettaneet. Ei sittten...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Herba, yrttilikööri. Votkan vahvuinen, venäläisen yskänlääkkeen makuinen. Ainoa viinapullo, joka 25 vuoden mittaisen alkoholinjuojan urani aikana on jäänyt juomatta loppuun makunsa takia oli Herbapullo. En vain kyennyt sitä juomaan.

Olin kai jotain 16, ja silloin tutkittiin Alkon luetteloita etsien parhaita prosentti-hintasuhteita. Herbassa se oli aika korkea. Kaverin isä sen sitten mulle haki (kevyet mullat Voitolle, joka hukkui kalareissulla), mutta en saanut juotua edes puoleenväliin. Eräs nykyinen taparikollinen sitten vaihtoi kanssani sen reilun puolipulloisen kuuteen olueen, ja pelasti minut.

Minä taas olen monen monta Herba-pulloa juonut. Kylmänä ja raakana vain kurkusta alas tai shottilasi kerrallaan, niin yrttien hento maku ja aromi osuu makuhermoihin parhaiten. Maku vain oli niin mieto ja hyvä, että tuon kanssa sai pitää varansa, ettei juonut sitä liikaa tai liian nopeasti. Tätä ongelmaahan ei ole esimerkiksi suomalaisissa viinoissa. Kaiken maailman Leijonat ja Finlandiat ovat tärpätin makuisia tikkuviinoja, joita ei halua juoda raakana eikä oikein edes blandattunakaan. Kossussa nyt sentään on vähän pehmeämpi maku. Herbaa en unohda koskaan. Nytkin on yksi korkkaamaton Herba-pullo säilössä odottamassa tulevia sukupolvia, muistoksi ajoista paremmista.

En olisi itse olueen vaihtanut ikinä Herbaa. Oluet kun ovat kammottavia, hiivaisia litkuja, joita en enää vapaaehtoisesti juo yhtään suullista. Nuorena (silloin kun Suomi MM-mitaleita jääkiekossa alkoi saamaan) oli pakko väkisin kaljaa juoda kun ei teininä muuta saanut, mutta eivät ne koskaan ole hyvältä maistuneet, oli laji, merkki tai tilanne mikä hyvänsä. Teininä oli jopa pakko turvautua erilaisiin vippaskonsteihin kun halusi saada kännit, mutta ei pystynyt nielemään kaljaa ilman, että se olisi aiheuttanut kuvotusta. Piti koittaa huuhdella maku suusta välillä muilla juomilla ja ruoalla. Ruisleipää ja kaakaota vain välillä, niin sai sitten juotua taas yhden pullollisen ja oli taas yhden askeleen lähempänä perjantaista teinihumalaa.

Onneksi sitten kun aikuisuus koitti niin teinikännivaihe meni ohitse, ja samalla sitä sitten pystyi ostamaan itsekin juomiaan - ja muuta kuin sitä hakumiehen hakemaa kaljaa tai tutun tyypin valmistamaa hiivakiljua. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän alkoholia juon muutenkaan. Voi mennä toisinaan pari kolme kuukautta etten juo mitään, ja jos juon, niin kaatokänniä en vedä enkä ihmisten ilmoille lähde (kalsarikännit ovat ne parhaat kännit, juominen kun ei ole sosiaalinen tapahtuma).

Viime kesänä koitin Wienissä ottaa yhden tuopin paikallista olutta sianpotka-sauerkraut-knödel -annokseni kanssa paikallisessa gasthausissa siinä toivossa, että jospa germaaninen olut olisi jotenkin erilaista ja jospa usean vuoden tauko oluiden juomisessa olisi antanut uudenlaisen perspektiivin. Ei auttanut, tuoppi jäi puolilleen. En pystynyt sitä alas saamaan, maku oli Itävallassakin sama kuin Suomessa eli oksettava. Oksennusta sitä saa olutta juodessa tosiaan pidätellä, joten en itseäni enää moisilla aineilla kiusaa.

Jottei menisi offtopiciksi täysin, niin pari antiketjua lisää:
-Arkun kansi ei narahda eikä vainaja parahda - JA:n nekrofiilien keskustelua bioneutraalista avioliitosta
-Turpaan vai tainnuksiin? Rohypnolin oikea annostus? Väkisinmakaajien vinkkiketju.
-Katumasturboijien kokoontumisajot. Poplaritakilla tai ilman.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mahtava meno - tiukka etukeno...

Tässä ketjussa haukun Venäjää -TOJ ja palstan muut russofiilit kääntävät takkia...
Liperin kunnan perunanviljelyn historiaa - pottu vai nauris?
Kaikki hyvin HIFKssa - tässä ketjussa ei sitten vinguta mistään!
Pentti Matikainen takaisin Hifkiin!
Oletko lempinyt ahvenen kanssa ja sen jälkeen syönyt rakkaasi? Kaikki animaallowersit vaan katiskasta ulos!
Kiihoittuuko kukaan silloin, kun rautakanki on työnnetty suoleen?
KalPan joukkue on täynnä jääkaappipakastin-yhdistelmän kokoisia tappelijoita - mikkihiiret ovat historiaa...
 

Ralph

Jäsen
Mikko Pukka - liian hyvä liigaan
Arsi Piispanen - liian läski liigaan

Jarkko Ruutu - koko kansan suosikki
Mikael Granlund - GaDan suosikki
Matt Duchene - GaDan inhokki

"Murhasin ihmisen" - elämä jatkuvassa jännityksessä kiinnijäämisestä
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
- HPK - Keskustelua hämeenlinnan pallokerhosta
- RKP - Biaudet, Thors ja muut suosikkimme
- JBN - Kolme merkityksetöntä kirjainta
- Norja-fanit kokoontuvat
- Mustalaiset, nuo vekkulit ystävämme
- Urho-TV, paras jääkiekkomedia koskaan
- Keskustelua Ässistä ilman värilaseja
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
-Harri Rindell, valmentajanero

-Ari-Pekka Selin NHL-valmentajaksi ?

-Täällä kokoontuvat kaikki Lumimies-Jetin nähneet

-Täällä kokoontuvat kaikki, jotka pystyvät ottamaan itseltään suihin

-Ari Mennanderin parhaat jutut
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-Vanha Lenia isokyrpäisemmät jatkislaiset

-JHagin ja Jan Lundellin salattu seksisuhde (katso kiihkeät kuvat!)

-ernestipotsin sisällölliset viestit


Mitäs muuta...ainiin

-Jussi Saarisen pyöreä pää!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
-Vanha Lenia isokyrpäisemmät jatkislaiset

-JHagin ja Jan Lundellin salattu seksisuhde (katso kiihkeät kuvat!)

Kiva, mulle on kaksikin ketjua! Mun ja Jannen suhde on tosi outo. Aina kun me nähdään, kaikki menee ihan ookoo, mutta ajassa 50-60 min homma lörähtää. Me on yhdessä katseltu videoclippejä näistä hetkistä ja tultu siihen tulokseen, että kaikki on pakkien syytä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Köyhän miehen Jari Porttilat - eli näin kirjoitan puolueettoman kolumnin yms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös