Erikoishaastattelu superlupauksen kanssa - Le journal de Sherbrooke
Toimittaja: Olet juuri tehnyt sopimuksen Sherbrooke Phoenixin kanssa. Millaisia tavoitteita aiot asettaa tulevalle kaudelle?
Phillip Trevors: Tällä porukalla tuskin pelataan vielä mestaruudesta, mutta olen varma että parissa kaudessa tulemme varmasti pääsemään kärkipäähän. Olen varma, että joukkueemme tulee nousemaan kuin feeniks. PR-henkilömme pakottaa sanomaan tuon joka haastattelussa, älä kerro kenellekään. Henkilökohtainen tavoitteeni on pelata illasta toiseen mahdollisimman hyvin ja mahdollisesti napata palkintokaappiin vähän täytettä.
Toimittaja: Sherbrooke on suhteellisen tuore organisaatio, joka ei ole vielä nähnyt menestystä. Pelaisitko mieluummin täällä hieman piilossa parrasvaloista, vai esimerkiksi Gatineaun kaltaisessa kestomenestyjässä, jossa paineet olisivat luonnollisesti suuremmat?
PT: Siellä pelataan, minne varataan. Olen varma, että skoutit tulevat näkemään lahjani, vaikken pelaisikaan kaikkein mediaseksikkäimmässä seurassa.
Toimittaja: Sinua on verrattu Patrick Royhon alemmilla junioritasoilla, tosin ei pelillisistä syistä. Uskotko ylimääräisten särmien tasoittuneen iän myötä, vai tullaanko näkemään myös pimahduksia?
PT: Elän vain tunteella pelissä, ja teen kaikkeni joukkueen voiton eteen. Oli se sitten 50 torjunnan nollapeli, vastustajan maalivahdin tappeleminen tai valmentajan pieksäminen maalivahdin mailalla.
Toimittaja: Mitä?
PT: En se minä ollut, se oli joku muu, se oli vahinko...
Toimittaja: Aivan. Mitä mieltä olet Sherbrookesta kaupunkina?
PT: On tää vähän tuppukylä, mutta kyllä täällä viihtyy. Donald Audetten pojan Danielin kanssa keksitään kaikenlaista. Porukka puhuu tosin vähän liikaa ranskaa.
Toimittaja: Niin, et puhu ranskaa. Uskotko sen aiheuttavan ongelmia täällä Quebecin provinssissa, jossa leijonanosa on ranskankielisiä?
PT: Ongelma on niillä, jotka olettavan minun puhuvan ranskaa.
Toimittaja: Tämä oli tässä. Merci beaucoup!
PT: Mitä?