Lukon pelipaidat

  • 153 096
  • 645
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Jos kettua on pakko käyttää niin edelleen olen sitä mieltä, että ne muutaman kauden takaiset harjoituspaidat olivat ihan kohtuu tyylikkäät. Jotain sellaista tai sen tapaista kaipaisi nytkin.

Paras vaihtoehto on se, että keskellä mahaa on selkeästi Lukko-logo. Nuo ketut voidaan laittaa olkapäihin ja tiettyihin fanituotteisiin. Valkoinen vieraspaita on sinänsä ok, vaikka retrokeltainen olisi kyllä aika mahtavan näköinen. Kotona käytettäisiin syvänsinistä muutamalla keltaisella korostuksella.

edit. Onhan se kettukin parempi kuin se, että Lukon paidassa olisi sen paikalla joku Kivikylä.com tai RTK.fi. Vrt. potkupallojoukkueet ulkomailla.
 

blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
Lähemmäs "änärityyliä" saisivat paidat mennä; pari pääsponssaajaa hyville paikoille, Logo keskelle eteen ja nimi taakse numeron yläpuolelle. Jos Ketulla mennään, niin kotiväriksi sininen valkoisilla vivahteilla ja vieras valkoinen sinisillä vivahteilla, kolmospaita perinteinen syvän keltainen perinteisellä logolla...
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Lähemmäs "änärityyliä" saisivat paidat mennä...

Täysin samaa mieltä. Itselläni on pelipaita kaudelta 93-94, jolloin vielä lukko rinnassa. Mainoksia vaan on tuossa paidassa liikaa. Vanha lukko rintaan ja pääsponsorit ainoastaan pelipaitaan. Muut johonkin housunlahkeisiin.

Olin muuten nöyrää poikaa viimeisessä IFK pelissä nordiksella, koska olin ainoa hallissa, jolla oli lukon paita päällä... Muita en ainakaan nähnyt.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Piti jo pronssin tultua tulla tähän ketjuun kirjoittelemaan siitä, että nyt ei voida enää käyttää argumenttia "menestys (tai mitali) kiertää kettua". Tästähän Rajalan Timppa on varmastikin helvetin iloinen. Ajattelee varmaan tykönänsä, että: "No niin, tulipahan kettupaidoillakin mitali, logon muuttamispaine siis varmastikin vähenee, koska fanit näkevät nyt miten menestyksekäs kettu on. Ja lapset tykkäävät! Se on tärkeintä, kukaan ei koskaan ajattele lapsia. Minä ajattelen, olen hyvä ihminen."

Minä olen sitä mieltä, että ketun voisi heittää Pohjanlahteen ja ottaa lehväslukon takaisin niin pian kuin mahdollista. Aina saa hävetä, kun kaverit kysyy, että miksi Lukon logo on kettu?
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Enpä usko, että pelipaitapoliiikka vaihtuu vielä ensi kaudeksi. Tässä on nyt niin lyhyt aika tulevaan kauteen, että ei kerkeä uutta paitaa, vanhalla logolla keksimään. Muilla joukkueilla tietysti tuollaiset pikkuasiat hoidetaan vielä ensikaudeksi, vaikka logoakaan ei ole vielä keksitty. Meillä ketuissa ei vain kerkeä!
 
Jotenkin tuntuu, että ensi kaudella Lukon paidassa on entistä enemmän, kun nyt tämän kauden menestyksen takia on entistä enemmän halukkaita sponsoreita. Ja tuskin heille osataan sanoa ei. Nyt kun keltaisesta paidasta on luovuttu, niin ehkä menevät vielä nyt varsin hyvältä näyttävän sinisen kotipaidankin vaalentamaan johonkin kivaan pastelli-siniseen.
 

blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
Jotenkin tuntuu, että ensi kaudella Lukon paidassa on entistä enemmän, kun nyt tämän kauden menestyksen takia on entistä enemmän halukkaita sponsoreita. Ja tuskin heille osataan sanoa ei. Nyt kun keltaisesta paidasta on luovuttu, niin ehkä menevät vielä nyt varsin hyvältä näyttävän sinisen kotipaidankin vaalentamaan johonkin kivaan pastelli-siniseen.
Kaamea ajatus! Tilkkutäkki päällä ja vielä pastelliväreissä, hyi hitto...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tästä Lukko voisi lähteä rakentamaan ensi kauden paitaansa. Tyylikäs kokonaisuus. Vieraspaidaksi sitten tämä.


*Linkeistä löytyy kuvia jääkiekkojoukkueen pelipaidoista.
 

blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
Tästä Lukko voisi lähteä rakentamaan ensi kauden paitaansa. Tyylikäs kokonaisuus. Vieraspaidaksi sitten tämä.


*Linkeistä löytyy kuvia jääkiekkojoukkueen pelipaidoista.
Ei huono vaihtoehto, tuohon eteen kettulogo ja olkapäihin vanha lehväslukko...kyllä mulle kelpais...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Buffalon paitadesign on kyllä kieltämättä ihan tyylikkään näköinen ja toimisi Lukolla ihan sellaisenaan. Tuohon vaan joku Lukko-aiheinen logo (joko se tuttu lehväslukko tai sitten joku ihan uusi ja päivitetty versio) rintaan ja harkittu ja tyylikäs mainosten sijoittelu niin hyvä tulisi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niiiiiin. Tuleehan se sieltä kun vähän(PALJON) potkii!

Samalla Rajala sanoi että myös toimistolla on kyselty asiakkailta logo-asiasta, mutta eivätpä eilen ainakaan mitään minulta kysyneet, kun kävin varailemassa PO-kausareita. Lisäksi Rajala sanoi haastattelussa että lehväs-logo on myös Lukon omassa kyselyssä tällä hetkellä hieman niskan päällä, mutta ei kuitenkaan niin paljoa kuin Raumalaisen tekemässä netti-kyselyssä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En oikein ymmärrä että miten tämä kysely tänään mahtoi toimia. Pääsisäänkäynnillä kaks tyttöä kyseli mielipiteitä ja ylätorin rappusten yläpäässä toiset kaksi tyttöä jotka kysyivät ensin että olenko jo äänestänyt. Itse rehellisenä Lukko-logon kannattajana vastasin että kyllä, mutta parikin kaveria vastasi molempiin kyselyihin että Lehväslukko.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli varmaan aika pikaisesti järjestetty tuo kysely. Kyllä minä siihen vastasin mutta mitä minä porukan kanssa puhelin niin aika moni oli tullut pääsisäänkäynnistäkin niin ettei kyselijöihin ollut törmännyt.

Mutta hyvä että Lukko tämän kyselyn järjesti itse pääkallonpaikallakin eli jäähallissa jossa ne asiakkaatkin ovat.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Siellä ne plikat pyöri ylätorilla ennen peliä. Meidän perheestä tuli kaksi lehväslukko vastausta.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja toisella sisäänkäynnillä ei ollut ketään kyselemässä. Tai sitten vaan olen puusilmä.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ja toisella sisäänkäynnillä ei ollut ketään kyselemässä. Tai sitten vaan olen puusilmä.

Kyllä kummallakin ovelle oli kyselijöitä.

Boikien protesti istunto sujui nähdääkseeni hyvin. Sen jälkeen olikin kova meininki.
 

senilix

Jäsen
Minulta ei kukaan kysynyt mitään - olin kai niin ketun näköinen

Itse asiassa minulle on aivan sama, onko rinnassa kettu vai tämä 80-luvun lukko-tekele.

Sen alkuperäisen - ei modernisoidun - puolesta miunäkin voisin olla.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulta ei kukaan kysynyt mitään - olin kai niin ketun näköinen

Itse asiassa minulle on aivan sama, onko rinnassa kettu vai tämä 80-luvun lukko-tekele.

Sen alkuperäisen - ei modernisoidun - puolesta miunäkin voisin olla.

Tama on tosiaan mielenkiintoinen juttu.

70-luvun lopun ja 80-luvun alun lapsille se lehvaslukko on ollut se ensimmainen ja "oikea" Lukko-logo. Paradoksaalista toisaalta on myos se, etta kettu on ollut tuolle sukupolvelle kauemmin paidassa ja logona kuin lehvaslukko, mutta silti se lehvaslukko vain sytyttaa enemman.

Johtuu ehka myos siita, etta silloin naperona tuli ostettua kaikkia Lukko-kamaa ja niissa oli kaikissa lehvaslukkoa joka puolella.

Itse haluaisin myos, etta keltainen pelipaita tuotaisiin takaisin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Pitää myös huomioda, että Lukon junnut pelaa Lehväslukko rinnassa aina A-junnuihin asti. Vai B? Joten kyllä se oikea logo on myös junnuille tuttu. Siitä on kenenkään turha väittää vastaan.
Ei ne nappulat sitä kettua aitona logona pidä.
 

senilix

Jäsen
Ei ne nappulat sitä kettua aitona logona pidä.

Sitä vain yritin sanoa, että tämä nyt juniorien käytössä oleva ei myöskään ole se aito. Tästä oli 1970-80-90-luvuilla käytössä kolme erilaista versiota.

Se aito tulee 30-luvulta
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Sitä vain yritin sanoa, että tämä nyt juniorien käytössä oleva ei myöskään ole se aito. Tästä oli 1970-80-90-luvuilla käytössä kolme erilaista versiota.

Se aito tulee 30-luvulta

Minulle on aivan yksi ja sama mikä noista on enemmän tai vähemmän aito, pääasia on se että Lukko-nimisen perinteikkään seuran logona ja tunnuksena on lukko. Tämän linkin takaa voi käydä tutustumassa erään toisen perinteikkään seuran logon muutoksia. Ei tuonkaan seuran logo enää alkuperäinen ole, mutta perinteikäs varmaan kuitenkin?
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulle on aivan yksi ja sama mikä noista on enemmän tai vähemmän aito, pääasia on se että Lukko-nimisen perinteikkään seuran logona ja tunnuksena on lukko. Tämän linkin takaa voi käydä tutustumassa erään toisen perinteikkään seuran logon muutoksia. Ei tuonkaan seuran logo enää alkuperäinen ole, mutta perinteikäs varmaan kuitenkin?

Eiköhän nämä vänkäämiset ole vängätty. Senilix äänestää mielummin vaikka kettua kuin lehväslukkoa Lukko-nimisen joukkueen logoksi. Käsittämätön logiikka, mutta jokaisen mielipidettä täytyy kunnioittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös