Lukon kannattajat Rauman seudun ulkopuolella

  • 5 417
  • 45

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Öhöm, samaan hintaan saa Lukon kolmen pelin lisäksi myös 19 muuta SM-liigan ottelua. Jos kuitenkin torstai-iltana seuraa teksti-tv:stä kierrosta, onhan se mukavampaa jos TV:stä tulee liigakiekkoa kuin Salatut elämät? Ja onhan siinä lisäarvoa Jatkoajan käyttäjälle: voi osallistua "puolueettomana" useampiin otteluketjuihin!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Olipas vaikea keksiä oikeata ketjua kysymykselle.

Onko paljonkin porukkaa tulossa Jokerit-Lukko peliin, ja jos on, onko katsomosta tietoa?
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ilimanmuuta täytyy mennä Jaffalaan kun Lukko tulee kylään. Liput on jo hommattu (firman lipuilla kun pääsee), joten en yhtään tiedä mistä katsomosta ovat. Viimeksi ne taisi olla 103 tai jotain, mutta eihän sieltä mitään näe......piippuhyllyltäkin näkee paremmin, joten taidan itse ottaa kauden avauksen ja perjantain kunniaksi paikan siitä päätypubista.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ketju ylös, että saadaan tietoa uusista ulko Lukkolaisista!
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, olen kokonaan missannut tällaisen ketjun. Turussa asuskelen tällä hetkellä ja Lukon pelejä käyn katsomassa tietysti täällä Turussa ja sitten n. 10 + pudotuspelit Äijänsuolla. Raumalla asuin talvenkin viimeksi kaudella 2000-2001. Silloin mulla oli kausikortti, tietenkin. Allekirjoitukseni kertoo kaiken oleellisen rakkaudestani Lukkoon. :)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mitenköhän se canal+ kanssa on , saako sen näkymään virossa, satelliitti on ei ole vaan tullut vielä hommattua korttia, siksi en oikein näitä juttuja tiedä. Tavallisella antenilla näkyy kaikki neljä kanavaa. Mikäli canal+ sulkee meidät 14.000 suomalaista ulos monista kuvioista suutun aika perkeleesti!! Yksinkertainen kysymykseni on ( ennen haulikon hakemista) näkeekö sateliitti antenilla ja kaikilla pokseilla canal+ virossa!!
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No en ole mitenkään erityisen uusi, mutta en tähän ketjuun ole ennen kirjoittanut. Turussa opiskelen ja asustelen, sitä ennen asunut raumalla ja eurassa. Käyn katsomassa Lukon matsit turussa, sekä raumalla aina kun pääsen. Myös porissa tulee käytyä katsomassa Lukon pelejä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen aika uusi tässä ketjussa, on vielä vähän harjoittelemista, kaikilla osa-alueilla!

Miten suomalaiset joutuvat viroon? Tulin kahdeksi kuukaudeksi opettamaan kokkeja, nyt lähtee 8;sas vuosi, elikkä suurin osa puolivahingossa.

Raumalaiselle tämä on aika helppo paikka jollakin tavalla sopeutua. Pirun vaikea on pitkästä aikaa kirjoittaa suomenkieltä oikea oppisesti, että älkää ihmetelkö! Eipä tässä oikein muuta.

PS. Vastaan Olkku kyllä ,kunhan saan asiat kaikki selväksi!!
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Reilun puolivuotta asunut tampereella. Vip-kausikortti on saanut raahautumaan Raumalle pelejä katsomaan vielä tämän kauden ahkerasti mutta saa nähdä jaksaako ihan niin usein raahautua enää ensi vuonna. Onneksi ramonan selostukset peleistä kuulee netistä suorana, tulee kuunneltua aina kun täällä tampereella pelien aikaan olen.

Jatkoajan keskusteluita ja otteluennakoita, raportteja ja muita uutisia luen myös ahkeraan vaikken kovin usein kommentoikaan. Tietenkin myös muista lähteistä seuraan lukon tilannetta joka päivä ympäri vuoden.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huomio Kalervo ja Bluefox! Käyttekö omalla autollanne Lukon kotipeleissä? Minulla ei ole autoa ja bussimatkat tulevat kohtuuttoman kalliiksi ( en saa opiskelualennusta) yhden pelin takia. Eli jos olette menossa kotimatseihin omalla autolla, niin minulle voi ilomielin ilmoitella aikomuksestaan. Tulee halvemmaksi, kun jaellaan polttoainekuluja. Ja on yhteinen jutun aihekin jo valmiina. :) Eikä tarvitse olla sitten bussiaikataulujen orja. Pelien jälkeen seuraava ja samalla viimeinen bussi lähtee Raumalta vasta klo 22.10 jolloin pelireissusta tulee aikas pitkä.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti LukkoUkko79
Huomio Kalervo ja Bluefox! Käyttekö omalla autollanne Lukon kotipeleissä? Minulla ei ole autoa ja bussimatkat tulevat kohtuuttoman kalliiksi ( en saa opiskelualennusta) yhden pelin takia. Eli jos olette menossa kotimatseihin omalla autolla, niin minulle voi ilomielin ilmoitella aikomuksestaan. Tulee halvemmaksi, kun jaellaan polttoainekuluja. Ja on yhteinen jutun aihekin jo valmiina. :) Eikä tarvitse olla sitten bussiaikataulujen orja. Pelien jälkeen seuraava ja samalla viimeinen bussi lähtee Raumalta vasta klo 22.10 jolloin pelireissusta tulee aikas pitkä.
En myöskään omista autoa, peleissä tulee raumalla käytyä lähinnä silloin kun muutenkin on kotiseuduilla.
 
Viestin lähetti LukkoUkko79
Huomio Kalervo ja Bluefox!

Ei taida Kalervo paljon vastailla, mikäli oikein muistan niin kaveri sai ikuisen pelikiellon tässä vähän aikaa sitten.

Alkaa pelottamaan muuten, kun välillä tuntuu, että mää olen ainoa näistä vähänkin aktiivisemmista Lukko-kirjoittelijoista, jotka asuu Raumalla.
Perkele, osoittakaa nyt joku luuloni vääräksi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lakaisija

Alkaa pelottamaan muuten, kun välillä tuntuu, että mää olen ainoa näistä vähänkin aktiivisemmista Lukko-kirjoittelijoista, jotka asuu Raumalla.

Eikös se ole vaan positiivinen juttu, että faneja löytyy myös Rauman ulkopuolelta? ;)

Edit: lisätty hymiö umpitosikkoja varten...
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti Blackie
Eikös se ole vaan positiivinen juttu, että faneja löytyy myös Rauman ulkopuolelta?

Olenko sanonut jossain, ettei ole?

Ihmettelin vain raumalla asuvien vähyyttä tällä palstalla, mutta käsitä sinä se sitten miten haluat.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lakaisija
Olenko sanonut jossain, ettei ole?

Ihmettelin vain raumalla asuvien vähyyttä tällä palstalla, mutta käsitä sinä se sitten miten haluat.

Käsitä sinä mun edellinen kommentti miten haluat. Piti näköjään sekin ottaa vittuiluna. Tosin itse en tuota viestiä olisi muistanut kirjoittaneeni, ellen olisi tarkastanut profiilistani.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Joo-o, Kanadan, Uuden-seelanin, Egyptin, Pääsiäis-saarien ja Gongon lukkofanit katsoivat vähän pitkään! Lisäksi Irlannin ja Englannin sekä myös Haitin fanien keskuudessa tämä Lakaisijan kommentti aiheutti hieman keskustelua, mutta saman joukkueen takana kun ollaan niin siitä kyllä selvitään!!

Ps. Virossa ollaan rauhallisia ;) !!
 
Viestin lähetti Blackie
Käsitä sinä mun edellinen kommentti miten haluat. Piti näköjään sekin ottaa vittuiluna. Tosin itse en tuota viestiä olisi muistanut kirjoittaneeni, ellen olisi tarkastanut profiilistani.

Heh, joo, asia kunnossa, tuollaisia viestejähän nyt sattuu kaikille ;-)
Itse tosin olen pyrkinyt välttämään viime aikoina tätä paikkaa jos olen kännissä...
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Juuri tähän ketjuun tämä asia ei kuulu mitä muutamat viimeiset kirjoitukset ovat koskeneet.
Itse asiassa koko juttu on täysin päinvastainen kuin viestiketjun otsikossa, mutta tämän ainoan kommentin takia tuskin on kenenkään etu tehdä uutta ketjua:

Eli Lakaisijalle, yksi Raumalla asuvista Lukko-faneista olen ainakin minä, se miten aktiivinen kirjoittelija olen, on toinen juttu :)
Jo hyvän aikaa on tullut seurailtua palstaa, nyt vähitellen jo muutamia kommentteja heittänyt väliin, eiköhän tämä tästä.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
kohta kolme vuotta asunut Helsingissä ja Lukon nimeen vannotaan myös täällä. Kaikki pääkaupunkiseudun matsit tulee yleensä katsottua paikan päältä ja vähintään yksi matsi Raumalla sekä tarpeen vaatiessa olen paikalla vaikka Oulussa.
 

Leopold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Säppi
Viestin lähetti Lakaisija
Ei taida Kalervo paljon vastailla, mikäli oikein muistan niin kaveri sai ikuisen pelikiellon tässä vähän aikaa sitten.

Niinpä . Nyt tietääkseni on muuttanut takaisin raumalle ja raken-
telee sinne taloa. Käy varmaan katsomassa kaikki koti pelit.
 

Krypton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jääkiekon ja varsinkin Lukon otteiden seuraaminen alkoi minulla tuossa 90-luvun alussa. Raumalla käytiin innokkaasti jo silloin pelejä katsomassa kun naapurikunnasta Lapista kotoisin olen. Kiinnostus Lukoon ei ole hiipunut tippaakaan sen jälkeen kun opiskelut toivat 50km pohjoisempana sijaitsevaan kaupunkiin, päin vastoin. Nyt tulee käytyä kaikissa kauden paikallispeleissä ja muutamissa muissa otteluissa Äijänsuolla. Vieraspeleissä on viime kausina myös pari kertaa Turussa tullut käytyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös