Lukon fanitoiminta kaudella 2018–2019

  • 39 497
  • 183

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä kyllä olen ottanut ilolla vastaan sen, ettei tominta ole enää pelkkää nettikirjoittelua ja hassun hauskoja some päivityksiä.
Enkä nyt tarkoita sitä, etteikö penkkien rikkominen olisi väärin ja etteikö sitä seurannut some päivitys olisi ollut tahditon.

Mitä se toiminta on nykyään myös, mitä se ei ennen ollut?
 

peliitat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Sanotaanko näin, että ehkä mä olen liian vanha, jos kannattajaryhmän pääpainopisteenä kuuluu olla somekirjoittelu ja hassutelu.

Toki kaikki muuttuu ja tulevaisuudessahan kannattaminen saattaakin tapahtua interwebissä, eikä paikanpäällä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
@peliitat Meinaat ettei aiemmin ole keskitytty kannustamiseen riittävästi? Kyllähän nuo kirjoittelut ja SOMEt ovat aina olleet vaan pientä lisää itse siihen asiaan.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni oikein hyvä. Käsi pystyyn virheen merkiksi ja luvataan yrittää parantaa tavat. Ei se ton vaikeampi tarvitse olla. Pisteet kotiin.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Muuta ei toivottukkaan, kiitos ja eteenpäin!
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tänään on varmaan kauden suurin osaanottaja määrä lähdössä poriin hakemaan Satakunnan herruutta.

RB ainakin Facessa kertoi, että kauden suurin määrä heiltä ja myös Lukkofanit ry tulossa bussin kanssa. Tänään jäälato haltuun ja hirveä raivi päälle.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Ja Raumambojat vetäny torikojullisen herneitä nokkaansa ja lähteny kokonaan kotiin, kun ei edes sinikeltaiset lakanaa oo paikoillaan!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ja Raumambojat vetäny torikojullisen herneitä nokkaansa ja lähteny kokonaan kotiin, kun ei edes sinikeltaiset lakanaa oo paikoillaan!
Eiköhän se ole tässä tapauksessa enemmän kuin sallittua. Läpsyttimet on perseestä ja hallissa kirkkofiilis ja jukureiden peli viihdyttävää. Täällä on kivaa, kuinka siellä?
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Eiköhän se ole tässä tapauksessa enemmän kuin sallittua. Läpsyttimet on perseestä ja hallissa kirkkofiilis ja jukureiden peli viihdyttävää. Täällä on kivaa, kuinka siellä?

No itte en kyllä ymmärrä henkilökohtaisesti yhtään, että pelataan kauden tärkeimpiä pelejä ja "ei koskaan hylätä ja kuolemaha saakka" päättää jäädä kotiin. Aika paljon Lukko on koittanut viime aikoina kannattajien hyväksikin tehdä niin mun mielestä vähän turhat itkupotkuraivarit siitä että läpsyttimet hallissa.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
No itte en kyllä ymmärrä henkilökohtaisesti yhtään, että pelataan kauden tärkeimpiä pelejä ja "ei koskaan hylätä ja kuolemaha saakka" päättää jäädä kotiin. Aika paljon Lukko on koittanut viime aikoina kannattajien hyväksikin tehdä niin mun mielestä vähän turhat itkupotkuraivarit siitä että läpsyttimet hallissa.
Se on periaatteesta kiinni, kumminkin luvattu että sellaisia ei ole tulossa. Minä arvostan sitä että omista periaatteista pidetään kiinni.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Hyvä ettei kaikki ei ota kuivana kakkoseen vaan näyttää hieman asennetta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on periaatteesta kiinni, kumminkin luvattu että sellaisia ei ole tulossa. Minä arvostan sitä että omista periaatteista pidetään kiinni.
Ihmettelen kovasti että kenen idea oli tuoda läpsyttimet (ja siten siis hiljentää kannattajakatsomo) juuri tähän otteluun, kun kannattajista ja yleisön tuesta on paljon puhuttu. Käsittämätöntä. Ymmärrän ja kannatan RB:n kantaa 100%.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Täällä on hiirenhiljaista. Ei kukaan edes käytä läpsyttimiä. Olematon ääni.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No itte en kyllä ymmärrä henkilökohtaisesti yhtään, että pelataan kauden tärkeimpiä pelejä ja "ei koskaan hylätä ja kuolemaha saakka" päättää jäädä kotiin. Aika paljon Lukko on koittanut viime aikoina kannattajien hyväksikin tehdä niin mun mielestä vähän turhat itkupotkuraivarit siitä että läpsyttimet hallissa.
Pura nyt turhautumisesi vaikka sitten näin. Johonkin se meistä jokaisen kuitenkin on purettava.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ei kai tuossa ole lopulta mitään ihmeellistä. Rajala se vaan esittelee omaa tyylitajuttomuuttaan. Nuuskarasiafarkut tilauksessa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Reaktio omaan makuun ihan oikea. Edellisen pelin jälkeen valitettiin kotipelin tuomista paineista ja seuraavaan vedetään ässänä hihasta omaa ravintolaa mainostavat läpsyttimet. Ei tuo vaikutus voinut tulla yllätyksenä kenellekään.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Reaktio omaan makuun ihan oikea. Edellisen pelin jälkeen valitettiin kotipelin tuomista paineista ja seuraavaan vedetään ässänä hihasta omaa ravintolaa mainostavat läpsyttimet. Ei tuo vaikutus voinut tulla yllätyksenä kenellekään.

Kyllä se Rajallalle voi tulla. Kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä se on Raumam Bojilta pois, jos testataan saadaanko läpsyttimillä lisää tunnelmaa halliin? Se on joukkueen etu, jos saadaan lisää kannustusta. Sen sijaan reagoivat noin lapsellisesti. Pitkän aikaa jo tuo Raumam Bojan kiukuttelu ihmetyttänyt ja ei tämä ainakaan tuo lisää arvostusta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mitä se on Raumam Bojilta pois, jos testataan saadaanko läpsyttimillä lisää tunnelmaa halliin? Se on joukkueen etu, jos saadaan lisää kannustusta. Sen sijaan reagoivat noin lapsellisesti. Pitkän aikaa jo tuo Raumam Bojan kiukuttelu ihmetyttänyt ja ei tämä ainakaan tuo lisää arvostusta.
Nyt on pakko kysyä että tuliko sitä tunnelmaa niillä läpsyttimillä? Ja en vittuile, enkä myöskään peliä katsonut. Ihan silkka uteliaisuus kysymyksen syynä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Nyt on pakko kysyä että tuliko sitä tunnelmaa niillä läpsyttimillä? Ja en vittuile, enkä myöskään peliä katsonut. Ihan silkka uteliaisuus kysymyksen syynä.

Aika olematonta oli läpsyttely onneksi. Varmasti osin johtuen ihan luonnollisista syistä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös