Lukon fanitoiminta kaudella 2018–2019

  • 39 490
  • 183

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kyllä mä olen Ilomäelle huudellut. Voittoputken aikanakin. ”Yritä edes” ”älä vittu haudo” ”saa syöttää” jne.

Joskus aikaisemminkin Ilomäki on kohdistanut tuuletuksensa seisomakatsomolle. Ja silloinkin sille on huudeltu aikaisemmin pelissä.

Viime peliä en ollut katsomassa, joten en myöskään huudellut.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ymmärrän Ilomäkeä täysin. Urallaan about 0 peliä pelanneet alkaa neuvoa katsomosta ja vielä pitäisi niin sanotusti olla kannattajia eli omien puolella. ''Älä haudo" yms huudot ehkä älyttömintä paskaa. Kyllä nää jätkät on pelannut aika monta peliä urallaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ymmärrän Ilomäkeä täysin. Urallaan about 0 peliä pelanneet alkaa neuvoa katsomosta ja vielä pitäisi niin sanotusti olla kannattajia eli omien puolella. ''Älä haudo" yms huudot ehkä älyttömintä paskaa. Kyllä nää jätkät on pelannut aika monta peliä urallaan.
Myös Ilomäen peli varsinkin ylivoimilla on ehkä älyttömintä paskaa ikinä. Muutenhan tuo on ollut ihan kohtuuvtehikas. Ei siinä.
Jos mä maksan lipun peliin, niin huudan mitä tykkään.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Harva meistä on ollut pelaaja, valmentaja, tuomari, urheilujohtaja, toimitusjohtaja, hallituksen puheenjohtaja tai edes ohjelmapäällikkö ja silti me tänne kirjoitellaan.

Kyllä minä eläydyn hallissa ja jopa kotisohvalla ja huudan mitä milloinkin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ainahan hallissa on huudeltu pelaajille, omille sekä vieraille ja jos tuosta joku kotijoukkueen pelaaja rupeaa takaisin huutelemaan niin siinähän huutelee. Mielestäni kohtalaisen tyhmää pelaajalta lähteä tuollaiseen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kävi Ilomäki koputtelemassa mailaansa mailaansa pleksiin ja nikkailemassa silmäänsä päätykatsomolaisille männä viikolla Porissakin kun maalin tekaisi. Ihan hymyssä suin. Taitas olla joku Artun nykyinen tapa.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ilomäki koputteli Porissa lasia meidän edessä, kun pompattiin pystyyn maalin jälkeen. Antoi vissiinkin kiitokset kannustuksesta silloin. Eilinen oli kummallista. Tosin en ole kotimatseissa seisomakatsomossa, joten en voi fanien huuteluista sanoa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
RB änkenyt Kouvolassa Lukkofanit Ry:n paikoille. Ry ostanut vartavasten paikat alhaalta, että RB voi seistä istujien takana.
Neuvotteluista huolimatta RB on päättänyt olla siellä missä itseään kiinostaa.

Tämäkö on sitä yhteistyötä, jota joka suunnasta kuulutetaan? Ryn reissussa käy paljon väkeä, joka on käynyt jo vuosikymmeniä ja he katsovat katsomossa tällä hetkellä RB:n selkää ja kun huomauttavat asiasta niin RB:n porukka huutaa takaisin turpa kiinni jne.

Kysyn vielä onko tämä sitä yhteistyötä?

Liigan pienin paikkakunta ja noin sata fania ei sovi samaan katsomoon.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
En tiedä, kyllä mä olen ainakin aina muuta keksinyt peleissä kuin omille huutamisen. Jos ei muuta keksi, niin kannattaa lähteä kaljalle tai kotiin. Älytöntä touhua.

Vaikka kuinka olisi pelistä maksanut.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Eli maksat 80€ ja matkaat toiselle puolelle Suomea katsoaksesi toisen selkään niin se pitäisi vaan kärsiä?

Erittäin outo logiikkaa, ymmärtäisin jos olisi itse ostanut alarivin paikat mutta kun toiset on sen vielä ERIKSEEN pyytänyt.

Pitääpä mennä Raumalle toisen paikalle ja katsoa tuleeko sanomista.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En tiedä, kyllä mä olen ainakin aina muuta keksinyt peleissä kuin omille huutamisen. Jos ei muuta keksi, niin kannattaa lähteä kaljalle tai kotiin. Älytöntä touhua.

Vaikka kuinka olisi pelistä maksanut.
Kai siitä saa mainita, jos toiset on mennyt väärille paikoille? Laulaisivat ja seisoisivat siellä takana missä on heidän paikka.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
RB laittoi juuri kuvapäivityksen, että olivat pistäneet penkit paskaksi. En ihan ymmärtänyt, että oltiinko tuosta vielä ylpeitä.
Toivottavasti kaikki noihin tuolin rikkomis talkoisiin laitetaan maksamaan omista taskuistaan uudet. Toivottavasti RB:n joskus alulle laittaneet puuttuvat tämänkaltaiseen toimintaan, tai ryhmän nykypäälliköt.
 
Toivottavasti kaikki noihin tuolin rikkomis talkoisiin laitetaan maksamaan omista taskuistaan uudet. Toivottavasti RB:n joskus alulle laittaneet puuttuvat tämänkaltaiseen toimintaan, tai ryhmän nykypäälliköt.
Eikös noilla pitkän matkan matkoilla pääosin ole juuri alkuperäisjäseniä ja "korkea-arvoisempaa" jäsentä ainakin viime vuosina ollut.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaso nyt ollaan sitten lähdetty Ultrien matkaan suoritusten tasolla. En kyllä toivoisi tuommoista jälkimakua annettavaksi raumalaisista ulkopaikkakuntalaisille.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihme itkua täällä. Kannattaa varmaan kattoa pelit kotona tai jättää kokonaan väliin jos kaikesta pahoittaa mielensä omasta tai muiden puolesta - varmasti raskasta tuollainen elämä, joten *jaxuhalit*! Hienoa, että oli runsaslukuinen ja äänekäs jengi kannustamassa omiaan!
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ihme itkua täällä. Kannattaa varmaan kattoa pelit kotona tai jättää kokonaan väliin jos kaikesta pahoittaa mielensä omasta tai muiden puolesta - varmasti raskasta tuollainen elämä, joten *jaxuhalit*! Hienoa, että oli runsaslukuinen ja äänekäs jengi kannustamassa omiaan!
Eli sun mielestä paikkojen paskominen on ok? Kannustus on hienoin asia maailmassa, sitä ei käy kiistäminen, mutta sen voi tehdä myös tyylillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös