Hain hakutoiminnoilla ja kissojen, sekä koirien kanssa, mutta minä en moista ketjua löytänyt. Useimmilla joukkueilla tällainen on ja tähän voitaisiin ihan paskanjauhannan lisäksi liittää tilastoja kuluvalta kaudelta. Maalintekijöitä yv llä/ av lla, sekä vastaavissa parhaita pistemiehiä. Esimerkiksi Zagi on aika korkealla av-maalien pistepörssissä 0+2 tuloksella, sano selostaja tänään. Ihan mitä vaan kuka tekee eniten voittomaaleja, tasoitusmaaleja, maaleja vaimon synttäreitten jälkeen jne...
Minä aloitan Lukon tämän kauden jatkoajoilla 6 kpl 5 voittoa 1 häviö. Voittolaukauksissa ollaan hävitty TPS lle ja HPK lle, sekä voitettu TPS Repon maalilla. Parhaat ja ne juurikin jäälle kuuluvat kaverit, kun ottelua ratkaistaan ovat tällä hetkellä tässä.
Julius Mattila 0+4
Josh Kestner 2+0
Jere Karjalainen 1+1
Samuli Piipponen 1+1
Niklas Almari 1+1
Thomas Gregoire 0+1
Anrei Hakulinen 0+1
Tuo Mattilan suoritus hakee kyllä vertaistaan, eikä Kessukaan siitä kauaksi jää.
Sana ja tilastot vapaat.
Minä aloitan Lukon tämän kauden jatkoajoilla 6 kpl 5 voittoa 1 häviö. Voittolaukauksissa ollaan hävitty TPS lle ja HPK lle, sekä voitettu TPS Repon maalilla. Parhaat ja ne juurikin jäälle kuuluvat kaverit, kun ottelua ratkaistaan ovat tällä hetkellä tässä.
Julius Mattila 0+4
Josh Kestner 2+0
Jere Karjalainen 1+1
Samuli Piipponen 1+1
Niklas Almari 1+1
Thomas Gregoire 0+1
Anrei Hakulinen 0+1
Tuo Mattilan suoritus hakee kyllä vertaistaan, eikä Kessukaan siitä kauaksi jää.
Sana ja tilastot vapaat.